کويتي‌پور اواسط آذر کنسرت برگزار مي کند
نویسنده خبر :

کويتي‌پور اواسط آذر کنسرت برگزار مي کند

23 نوامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 691642
بازدید : 24
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

يک مداح قديمي پس از انتشار آلبوم هايي در همين حال و هوا، کنسرت برگزار مي کند.
غلام کويتي پور کنسرت «نواي عاشقي» را 13 و 14 آذرماه سال جاري در برج ميلاد روي صحنه خواهد برد.

کويتي پور درباره اين اجرا در گفتگو با «موسيقي ما» گفت: «هميشه خودم را خادم اهل بيت (ع) مي دانم و در اين کنسرت نيز تمام سعي و تلاشم اينخواهد بود که بتوانم بهترين آثاري که تا به حال با صداي من منتشر شده را به صورت ارکسترال روي صحنه ببرم.»

اين کنسرت که به همت موسسه فرهنگي هنري «حافظ» روي صحنه مي رود . اين خواننده با گلچيني از آثار منتشرشده خود در آلبوم هايي چون «غريبانه 1 و 2» و «خاموش» به اجراي برنامه خواهد پرداخت.

کويتي پور 57 ساله که عمده فعاليت‌هاي موسيقايي‌اش طي سالهاي گذشته به ويژه دوران دفاع مقدس در حوزه خوانش قطعات حماسي و مذهبي بوده است علاوه بر خواندن تعداد زيادي نوحه و اشعار مذهبي و حماسي از جمله خوانندگاني است که در توليد و انتشار آثاري به قصد عزاداري محرم فعاليت کرده است که البته آلبوم «غريبانه 2» او که بدون اجازه وي در بازار موسيقي منتشر شده بود مدتي بعد از فروشگاه‌هاي عرضه آثار موسيقايي جمع آوري شد.

وي دو سال پيش نيز در جشنواره موسيقي مقاومت به اجراي برنامه پرداخت.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها