رحيم نوروزي: پاشايي را نمي شناختم فقط مي دانم کلاهي سرش مي گذاشت
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

برنامه "خوشا شيراز" که برنامه استاني ويژه شبکه فارس به حساب مي آيد ميزبان چهره هاي نام آشنايي بود.
در قسمت اول اين برنامه مجري "خوشا شيراز" محسن آزاد روبروي دو مهمان اين برنامه که رحيم نوروزي و ميرطاهر مظلومي بود نشست و از آنها درباره خاطرات بازيگريشان پرسيد.
من پاشايي را نميشناختم
در بخشي از برنامه مجري خوشا شيراز بيننده هاي برنامه را به ديدن تصاويري از مرحوم مرتضي پاشايي دعوت کرد، اما وقتي دوربين به استوديو برگشت و از رحيم نوروزي (بازيگر پس از باران)، خواست که درباره مرتضي پاشايي حرفي بزند او در جواب اينگونه پاسخ داد: «من ايشان را نمي شناختم، فقط يادم است يک خواننده اي بود که کلاهي سرش مي گذاشت و مي خواند. هيچ وقت هم ترانه هايش را گوش ندادم، اصولا هيچ وقت ترانه هاي خواننده هاي پاپ امروزي را گوش نمي دهم، فقط شايد يک بار صداي رضا يزداني را شنيده باشم.»
براي حضور در اين برنامه پول گرفته ام
اين بازيگر ادامه داد:«نمي دانم هم چرا فوت اين خواننده اين همه بازتاب داشته است! من براي حضور در اين برنامه پول گرفته ام و آن دروغ هايي که شما در اين برنامه به دنبالش هستيد از زبان من بشنويد را نخواهم گفت! من بلد نيستم جلوي اين دوربين نقش بازي کنم و ترجيح مي دهم شخصيت واقعي خودم را جلوي دوربين تان بياورم!»

همين حرف ها باعث تعجب زياد مجري برنامه و ميرطاهر مظلومي شد و گويا پرويز پرستويي هم که از بينندگان ثابت "خوشا شيراز" است از صحبت هاي رحيم نوروزي حسابي خونش به جوش آمده و مي خواسته روي خط زنده برنامه بيايد و جواب رحيم نوروزي را بدهد.
اين برنامه نياز به مهماناني دارد که به مردم انرژي دهند
اين داستان اما به همين جا ختم نشد چراکه افشين پيرواني فوتباليست شيرازي پرسپوليس و فوتبال ايران ديگر مهمان اين برنامه بود و از آنجا که صحبت هاي رحيم نوروزي حسابي بهش برخورده بود اينگونه روي آنتن زنده جواب او را داد: «اين برنامه نياز به مهمان هايي دارد که جمعه مردم را با روحيه و انرژي دادن به آنها بسازد، نه اينکه طرف بيايد بگويد من دروغ نمي گويم و پول گرفته ام!»

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها