بنياد خيريه مرتضي پاشايي تاسيس مي‌‎شود
نویسنده خبر :

بنياد خيريه مرتضي پاشايي تاسيس مي‌‎شود

2 دسامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 692447
بازدید : 24
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

عموي زنده ياد «مرتضي پاشايي» خواننده فقيد پاپ ايران با اشاره به تاسيس بنياد خيريه اي به نام اين هنرمند جوان در آينده نزديک، گفت: مردم آگاه باشند که هرگونه برگزاري مراسم و جمع آوري کمک به نام مرتضي منوط به تاييد خانواده اوست.
زنده ياد «مرتضي پاشايي» جمعه 23 آبان ماه پس از تحمل ماه ها رنج بيماري سرطان درگذشت و پيکرش شامگاه يکشنبه 25 آبان ماه به خاک سپرده شد.
«منصور پاشايي» عموي مرتضي، روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: قصد داريم از آثار و ترانه هاي مرتضي و برخي کمک هاي ديگر در راستاي حمايت از محرومان، خانواده هاي بي بضاعت و بيماران استفاده کنيم و ثواب آن به روح مرتضي و همه جوانان درگذشته به خصوص فوت شدگان سرطاني برسد.

وي افزود: اکنون مراحل اداري تاسيس بنياد خيريه مرتضي پاشايي سپري مي شود و به زودي عنوان و اطلاعات کامل درباره اين بنياد به اطلاع مردم خواهد رسيد.

** مردم آگاه باشند
پاشايي با بيان اينکه عده اي در برهه کنوني با برگزاري برنامه ها و مراسم مختلفي به نام مرتضي در حال جمع آوري کمک هاي مردمي هستند، تصريح کرد: هيچ يک از اين برنامه ها مورد تاييد خانواده پاشايي نيست و مردم آگاه باشند تا مورد سواستفاده قرار نگيرند.

عموي مرتضي پاشايي که مسووليت برگزاري برنامه هاي مربوط به اين هنرمند جوان را عهده دار است، افزود: برگزاي هرگونه مراسم و جمع آوري کمک هاي مردمي بايد با خانواده پاشايي هماهنگ شود.

پاشايي اظهار داشت: هر سازمان فرهنگي، مخابراتي و هنري و افراد حقيقي و حقوقي که با مرتضي درباره آثارش قرارداد داشتند بايد اين قراردادها را به لحاظ حقوقي و مالکيت معنوي به خانواده پاشايي ارايه کنند و براي ادامه فعاليت نيز هماهنگي صورت گيرد.

وي خاطر نشان کرد: شنيده ايم که اخيرا نيز قوانيني در راستاي جلوگيري از سوء استفاده آثار فرهنگي و هنري وضع شده است.

عموي مرتضي پاشايي با قدرداني مجدد از حضور مسوولان و مردم در مراسم خاکسپاري و ديگر برنامه هاي مربوط به اين خواننده جوان گفت: حضور پرشمار مردم در مراسم تدفين و ترحيم مرتضي، پاسخ به عشق و ارادت اين جوان به مردم بود، چرا که مرتضي به عشق مردم و براي آنها مي خواند.

وي افزود: از همه مردم ايران مي خواهيم در ديگر برنامه هاي مربوط به مرتضي نيز با آرامش و شکوه حضور يابند و مراقب عده بسيار کمي که قصد سوءاستفاده از چنين اجتماعاتي دارند، باشند.

وي با بيان اينکه مرتضي پاشايي متعلق به ملت و مملکت ايران بود، تصريح کرد: بايد با چنگ و دندان از اين آب و خاک محافظت کنيم و جامعه خودمان را منسجم نگه داريم.

عمومي مرتضي پاشايي گفت: پيام ما به همه ملت ايران اين است که مراسم هاي مختلف مربوط به خواننده جوان کشورمان با حفظ و صيانت از اين آب و خاک، فرهنگ و شعاير ديني و ميهني برگزار شود.

«مرتضي پاشايي» دانشجوي رشته گرافيک بود و از کودکي به موسيقي علاقه داشت و اين هنر را از 14 سالگي با نواختن گيتار آغاز کرد.

پاشايي که پيشتر چند بار در بيمارستان بستري شده بود، ۱۳ آبان امسال به علت شرايط وخيم بيماري راهي بيمارستان شد.

پاشايي در هنگام مرگ 30 سال سن داشت.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها