کنسرت مسعود امامی لغو شد
نویسنده خبر :

کنسرت مسعود امامی لغو شد

28 دسامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 694968
بازدید : 16
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

 

تهیه کننده: شرمنده آقای امامی شدم/ مدیر برنامه «مسعود امامی»: از هواداران معذرت می خواهم

کنسرت «مسعود امامی» که قرار بود، 5 دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، کنسل شد. به همین سبب پیگیری هایی از سوی خبرنگار ما از مدیر برنامه و تهیه کننده ی «مسعود امامی» صورت گرفت که به شرح ذیل است:

«شروین اتحاد» مدیر برنامه های «مسعود امامی» در ارتباط با دلایل لغو کنسرت این چنین گفت: «قرار بود که آقای امامی تنها در بهمن ماه کنسرت داشته باشد اما با «مسعود امامی» که خارج از ایران برای گذراندن تعطیلات رفته بود، تماس گرفتیم و مسعود بالاجبار برای تمرینات و گذراندن مراحل قانونی اخذ مجوز که حضورش برای آن لازم بود، از سفر بازگشت. از روند بلیت فروشی نسبت به زمان بسیار کم و تعطیلی های پی در پی تهران و بالطبع تعطیلی رسانه ها هم راضی بودیم لیکن به دلیل بروز برخی مشکلات که هیچ ربطی به «مسعود امامی» نداشت مجبور شدیم تا کنسرت را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.»

«شروین اتحاد» در ادامه نیز ضمن ابراز ناراحتی خود از این مسئله اعلام کرد: «من رسما" از تمامی طرفداران و دوستداران آقای امامی عذرخواهی می کنم و این نوید را می دهم که به زودی تاریخ جدید کنسرت ایشان اعلام خواهد شد.»

در ادامه نیز در گفتگو با «بهنام خطیبی» تهیه کننده کنسرت «مسعود امامی»، وی نیز با ابراز ناراحتی خود از این قضیه گفت: «متاسفانه شرمنده جناب آقای امامی شدم و از همین طریق از ایشان عذرخواهی می کنم. اما دوستداران جناب امامی مطمئن باشند که در بهمن ماه سال جاری کنسرتی بسیار خوب به همراه سورپرایزهای ویژه را تدارک دیده ایم که بدین شکل جبران کنسلی کنسرت پنجم دی ماه باشد. کنسرتی که اجرای آلبوم جدید آقای امامی را به همراه سورپرایز های ویژه در بر خواهد داشت.»

گفتنی است پس از مدیر برنامه های «مسعود امامی» اعلام کرد که «مسعود امامی» برای پیگیری یکسری از مساتل شخصی خود به مسافرت کوتاهی رفته و اواسط هفته ی آینده توضیحات بیشتری در رابطه با آنچه درباره ی این لغو کنسرت روی داد به رسانه ها اعلام خواهد کرد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها