آلبوم پنجشنبه با صدای بابک برهانی منتشر میشود
نویسنده خبر :

آلبوم پنجشنبه با صدای بابک برهانی منتشر میشود

3 ژانویه 2015 0 نظر
کد خبر : 695535
بازدید : 12
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

آلبوم «پنجشنبه» اواخر دیماه منتشر میشود

این روزها صدای «بابک برهانی» را بیش از گذشته در صدا و سیما و همینطور رسانههای مجازی میشنویم. «رادیو هفت» هم که در جشن زمستانی خود یک قطعه ویدیو کلیپ به نام «قرار آخر» با صدای «برهانی» پخش کرد که ترانهی آن سرودهی «وحید روشنضمیر» و «شاهد خدادادی»ست و خودِ «بابک» کارِ ملودی و تنظیمش را انجام داده.

این قطعه که در فضای مجازی پخش شده است را میتوانید در پایانِ خبر، از این رسانه نیز ببینید و بشنوید.

همچنین، خانم «فندرِسکی» (مدیرعاملِ «موسسهی فرهنگی هنری آوای مهربانی») قصد دارد که با همکاری «شرکت دلپخش» ـ که بیشتر آثار استاد شجریان را در سراسر ایران پخش میکرد ـ در اواخر دی، آلبوم «پنجشنبه» را با صدای «بابک برهانی» که آلبومیست پُرستاره، وارد بازار کند.

حضور «عبدالجبار کاکایی»، «مهدی یراحی»، «مهدی یغمایی»، «بهروز لطفیپور»، «زهرا عاملی»، «مهدیه عرب» و… در این آلبوم، نویدِ آلبومی شنیدنی و متفاوت را میدهد.

به گفته ی «مهراز بیکمحمدی» (مدیربرنامه)، این آلبوم شامل 13 قطعه است که برای 2 قطعهی آن نیز ویدیوکلیپ ساخته شده و به همراه «پنجشنبه» منتشر خواهد شد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها