سامي يوسف بالاخره تکذيب کرد
نویسنده خبر :

سامي يوسف بالاخره تکذيب کرد

18 ژانویه 2015 0 نظر
کد خبر : 697147
بازدید : 44
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

«سامي يوسف» خواننده ايراني الاصل و بين المللي جهان اسلام، با انتشار پيام ويديويي خطاب به مردم ايران، شايعات اخير مربوط به برگزاري کنسرت وي در ايران را تکذيب کرد.
اين خواننده که فرزند «بابک رادمنش» آهنگساز، ترانه سرا و خواننده مطرح موسيقي ايران است، در ويديوي منتشر شده، در بخش آغازين و پاياني به زبان فارسي با مردم ايران صحبت کرده است.

شايان ذکر است که آلبوم ششم «سامي يوسف»، با عنوان «ترانه‌هاي راه»، اول ژانويه ۲۰۱۵ (برابر با يازده دي ماه) منتشر شد. اين اثر که تم سنتي ايراني – اسلامي دارد، شامل ۱۲ قطعه صوتي است و تمامي اشعار آن توسط پروفسور «حسين نصر» که از فيلسوفان مسلمان مطرح و صاحب کرسي مطالعات سنتي دانشگاه جرج واشنگتن است، سروده شده است. در اين آلبوم يک ترانه کاملا فارسي با عنوان «ز عشقت» وجود دارد که در دستگاه موسيقي سنتي ايراني اجرا گرديده و همچنين «الحمدلله» ديگر اثري است که به زبانهاي عربي – فارسي اجرا شده است. همچنين اکثر سازهاي استفاده شده در اين آلبوم توسط «سامي يوسف» نواخته شده و اين خواننده بين المللي در سازهاي سنتي ايراني از کمک استاد «بابک رادمنش» و برخي از هنرمندان ايراني بهره جسته است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها