نهمین سالروز تاسیس کانون ادبی زمستان
نویسنده خبر :

نهمین سالروز تاسیس کانون ادبی زمستان

22 ژانویه 2015 0 نظر
کد خبر : 697657
بازدید : 32
144 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

تالار ایوان شمس روز سه‌شنبه 30 دیماه 93 در نهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان، میزبان شاعران،  ترانه‌سرایان و علاقه‌مندان به ترانه بود.

همایش بزرگ«نهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان زیادی همچون « محمد علی بهمنی»، «دکتر افشین یداللهی»، « علیرضا آذر»، «عبدالجبار کاکایی»، «ترانه مکرم»، « حامد ابراهیم پور»، «پرویز بیگی حبیب ابادی»، «علیرضا بدیع»، «حمیدرضا شکارسری»، «رضا رفیع»، «حسین سلیمانی»، «امید صباغ نو»، «مصطفی رحماندوست»«غلامرضا طریقی»، «گروس عبدالملکیان»، «هرمز علیپور»، «علیرضا رادفر»، «صابر قدیمی»، «مهرنوش قربانعلی»، «افشین مقدم»، «بهروز یاسمی» و… درحالی برگزار شد که هیچ‌کدام از ترانه‌سرایان انتظار چنین استقبالی را از این همایش نداشتند. به همین دلیل جمیعتی پشت درب سالن ماندند که به سالن اشراق مجاور سالن اصلی فرستاده شدند.

این مراسم در ساعت 17:30 با یاد و خاطره استاد «مشفق کاشانی» که به تازگی دارفانی را وداع گفته بود، آغاز شد. «سجاد عزیزی» مدیر مسئول کانون ادبی زمستان، مسئولیت مجریگری برنامه را نیز بر عهده داشتند.«صابر قدیمی» اولین شاعری بود که بر روی صحنه آمد و با خوانش دو شعر طنزآلود فضای سالن را تغییر داد. سپس «مصطفی رحماندوست» دو شعر کودکانه را خواند که یکی از اشعار، شعر معروف «صد دانه یاقوت» بود. پس از ایشان گروه سرود کودکان و دختران نوجوان اجرای زیبایی را به نمایش گذاشتند که این دو گروه سرود به همت کانون ادبی زمستان تاسیس شده است.

در ادامه «استاد محمدعلی بهمنی»، «حامد ابراهیم پور»، «علیرضا رادفر»، «بهروز یاسمی»، «علیرضا بدیع»، «حمیدرضا شکارسری»، «رضا رفیع»، «حسین سلیمانی»، «امید صباغ‌نو»، «گروس عبدالملکیان»، «عبدالجبار کاکایی»، «علی معلم»، «افشین مقدم»، «دکتر افشین یداللهی» و «علیرضا اذر» به شعر خوانی پرداختند.

ر میان مراسم «محمدرضا مقدم» بر روی صحنه آمد و;پنج قطعه برای حاضرین اجرا کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد.

در انتهای مراسم نیز «اهورا ایمان» سه قطعه از کارهای خود را اجرا کرد که در این بین قطعه عروف «سلام آخر» را که پیش از این توسط «احسان خواجه امیری» خوانده شده بود را به اجرا درآورد که اجرای این قطعه با استقبال حضار رو به رو شد. سپس چند قطعه فلامنکو توسط «پژمان نور» به‌همراهی گروهش اجرا شد.

از نکات قابل توجه این مراسم میتوان به اجرای بسیار زیبا و شور انگیز «علیرضا اذ»ر و حضور نیافتن »محمد صالح اعلا» و حضور «کوروش تهامی»، «نیکان»، «بابک زرین» و «رابعه اسکویی» اشاره کرد.
عکاس : زهره صفی نور

دانلود کلیه عکس ها در فایل زیپ با لینک مستقیم

 

      

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها