مديرعامل برج ميلاد : اولويت بابرگزاري موسيقي سنتي است نه پاپ
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

مديرعامل برج ميلاد با اشاره به اينکه سياست برج ميلاد در برگزاري برنامه ها و کنسرت ها تغييري نکرده است گفت: بر اساس اين سياست برگزاري موسيقي سنتي جزو اولويت ها است.به گزارش پايگاه خبري تحليلي موسيقي ايراني «ناشکيبا» «فرزاد هوشيار پارسيان» در گفت وگو با خبرگزاري ايرنا با بيان اينکه ما همچنان در برج ميلاد سياست هاي گذشته را دنبال مي کنيم افزود: برگزاري موسيقي پاپ در برج ميلاد حذف نشده است بلکه به دليل حجم بالاي برگزاري همايش هاي بين المللي فضايي براي برگزاري اين گونه موسيقي وجود ندارد.
وي با اشاره به اينکه اکنون همايش بين المللي پولي و بانکي در برج ميلاد در حال برگزاري است گفت: در دوره اي به دليل رکود اقتصادي حجم برگزاري همايش ها و برنامه ها در برج ميلاد کاهش يافت و به همين دليل براي استفاده بهينه از تمامي سالن هاي برج، تعدادي از سالن ها نيز به برگزاري کنسرت پاپ اختصاص داده شد.
پارسيان افزود: حجم برگزاي برنامه هاي ما افزايش يافته است و با توجه به رويکرد اصلي برج ميلاد برگزاري موسيقي اصيل و سنتي ايراني را در اولويت قرار داده ايم.وي با اشاره به اينکه موسيقي پاپ در سالن هاي وزارت کشور و ساير سالن هاي موجود در سطح شهر تهران در حال برگزاري است گفت: بنابراين ما ترجيح مي دهيم سالن هاي برج ميلاد در اختيار اجراي برنامه هاي فاخر، ملي و بين المللي قرار گيرد.
به گفته ي مديرعامل برج ميلاد در راستاي حمايت از آثار فاخر و ملي، تسهيلات و تخفيف هايي نيز براي برگزار کنندگان در نظر گرفته شده است.وي افزود: البته اين به معناي بسته شدن درب برج ميلاد به روي موسيقي پاپ نيست بلکه اجراي اين موسيقي در شوراي ارزشيابي برج ميلاد مورد بررسي قرار مي گيرد. پارسيان افزود: موسيقي پاپي که جزو آثار فاحر محسوب نشود در برج ميلاد برگزار نخواهد شد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها