آلبوم جدید ” رضا صادقی ” 12 اسفند منتشر میشود
نویسنده خبر :

آلبوم جدید ” رضا صادقی ” 12 اسفند منتشر میشود

19 فوریه 2015 0 نظر
کد خبر : 700853
بازدید : 34
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

آلبوم جديد رضا صادقي خواننده پاپ کشورمان به نام «فقط گوش کن» با 15 ترک و در سبک هاي راک و پاپ روانه بازار موسيقي خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، اين آلبوم مراحل ميکس و مسترش را به پايان رسانده و در حال اخذ مجوز نهايي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است تا در 12 اسفند منتشر شود.
در اين آلبوم رضا صادقي با تعداد زيادي آهنگساز، ترانه سرا، تنظيم کننده و نوازنده همکاري کرده است. بابک صحرايي، ترانه مکرم، علي استيري، اميرحسين الهياري،مهرزاداميرخاني، بيتا طايي، رضا صادقي، ابراهيم منصفي، حسين سليماني، عرفان سليمي،مهدي محمدي،نگار جعفري ترانه سرايان اين آلبوم هستند.
رضا صادقي در خصوص نام گذاري آلبومش گفت: بعضي‌ها يادشان رفته که موسيقي براي گوش دادن است نه اينکه در حين پخش شدن آن حرف بزنند و سعي در نقد آن داشته باشند.
رضا صادقي از اهالي موسيقي خواست تا با توجه به زحمات بسياري که براي تهيه و انتشار يک اثر موسيقي ميشود و مشکلاتي که پيش رو دارد آثار را بصورت اورجينال بخرند و از دانلود آن حتي الامکان اجتناب کنند.

در اين آلبوم رضا صادقي سنت هميشگي خود را حفظ کرده و يک ترک را براي مردم شهرش بندرعباس با گويش بندري خوانده است، اين قطعه که ششمين آهنگ اين آلبوم است کاريست با ترانه سرايي مرحوم ابراهيم منصفي و آهنگسازي فاضل پيش و تنظيم مجيد نصيري که تعدادي از نوازنده هاي بندري نيز در اين قطعه حضور دارند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها