آلبومي که نزديکان پاشايي هم از آن بي خبرند!
نویسنده خبر :

آلبومي که نزديکان پاشايي هم از آن بي خبرند!

19 فوریه 2015 1 نظر
کد خبر : 700860
بازدید : 54
5 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشيه هاي مربوط به مستند زنده ياد پاشايي ميان رضا رشيدپور و خانواده پاشايي و سيدجواد هاشمي، که البته به پخش نشدن مستند رشيدپور منتهي شد، به زودي آلبوم جديد اين خواننده فقيد و محبوب منتشر خواهدشد. پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشيه هاي مربوط به مستند زنده ياد پاشايي ميان رضا رشيدپور و خانواده پاشايي و سيدجواد هاشمي، که البته به پخش نشدن مستند رشيدپور منتهي شد، به زودي آلبوم جديد اين خواننده فقيد و محبوب منتشر خواهدشد. کارهاي نهايي «اسمش عشقه» تقريبا انجام، مجوزها صادر و کاور آلبوم هم طراحي شده است.

حتي پوسترهاي «به زودي» آلبوم هم بين روزنامه نگاران موسيقي پخش شده است. آلبوم جديد مرتضي پاشايي که قطعا رکوردهاي فروش اين چند سال موسيقي ايران را خواهدشکست، اسفندماه در اختيار علاقه مندان پرتعداد او قرار خواهد گرفت.
بعضي مي گويند اين آخرين آلبوم ضبط شده با صداي پاشايي و آخرين يادگاري او به مردم ايران است؛ اما شنيده هاي موثق از يک آلبوم آماده ديگر حکايت مي کند که در دست يکي از آهنگ سازان است؛ آهنگسازي که با يک بازيگر مطرح در عرصه خوانندگي همکاري داشته است. اين آهنگساز که ظاهرا رايت اين آلبوم را هم در اختيار دارد، قصد دارد سال آينده، آلبومش را منتشر کند. اين خبر شايد حاشيه اي شبيه مستندهاي دوگانه پاشايي ايجاد کند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها