کنسرت پرهیجان «نقی صاحبقرانی» در تبریز
نویسنده خبر :

کنسرت پرهیجان «نقی صاحبقرانی» در تبریز

26 فوریه 2015 0 نظر
کد خبر : 701641
بازدید : 62
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شامگاه سی ام بهمن ماه ، کنسرتی در تبریز بر روی صحنه رفت که متفاوت با تمامی کنسرت هایی بود که تا به حال دیده بودیم. « نقی صاحبقرانی» ، نوازنده حرفه ای پرکاشن ، که تا به حال با گروه ها و خوانندگان متعددی چون رحیم شهریاری ، عالیم قاسم اف و… به عنوان نوازنده پرکاشن و ساز های کوبه ای همکاری کرده بود ، این بار به صورتی متفاوت بر روی صحنه رفت. وی طی اقدامی جدید ، جالب و تحسین برانگیز کنسرتی را اجرا نمود که تمرکز اجرا بر روی ساز ها ، ریتم و هیجان بود. کنسرتی ریتمیک ، بدون خواننده و در نتیجه بدون کلام و اینسترومنتال !

درب های تالار اقبال آذر تبریز حدودا نیم ساعت قبل از اجرا بر روی مردم باز شدند . از همان اول و از جنب و جوش قبل از کنسرت معلوم بود که این کنسرت با بقیه کنسرت ها متفاوت است .بعد از اجرای اولین قطعه ، نقی صاحبقرانی با حضار سلام و احوال پرسی کرد و به خاطر حضورشان از آنها تشکر نمود و اشاره کرد که قصد دارد کمتر صحبت کند و بیشتر قطعات را اجرا کنند. ضمنا او گفت : به خدا صحبت کردن خیلی سخته ! حاضرم پیاپی نوازندگی کنم ولی کمتر صحبت کنم.

نقی صاحبقرانی و همراهان او در این کنسرت حدود 10 آهنگ شاد و ریتمیک را از آلبوم پرفروش «کیم دی دلی؟» (دیوونه کیه؟) و چند تک تراک جدید را اجرا نمودند.کیفیت صدای خورجی از بلندگو ها و کیفیت اجرای این کنسرت در حد خوبی بود و آشکار بود که گروهی حرفه ای وظیفه صدابرداری این کنسرت را عهده دار است.

استقبال مردم از این کنسرت خیلی بیشتر از حد انتظار بود و نقی صاحقرانی هم به این موضوع اشاره کرده و از حضار تشکر نمود.ریتمیک و پرهیجان بودن قطعات اجرا شده در این اجرا باعث ایجاد فضایی جالب و فوق العاده شده بود . از صحبت ها و فضای حاکم نمایان بود که مردم از این کنسرت راضی هستند. ضمنا چند تن از اساتید موسیقی اهل تبریز هم در بین حاضرین دیده می شدند.

لازم به ذکر است که "نقی صاحبقرانی" در این اجرا تنها نبود و «علی قاسمی» به عنوان نوازنده درامز ، «سیامک رضوی و دانیال فرهادی» به عنوان نوازنده پیانو ، «سوادا صفریانس و احمد حسن آیادی» به عنوان سینتی سایزر ، «اردا مختارزاده» به عنوان گیتار باس و «آرش آذر» به عنوان نوازنده بالابان به ارائه هنر خود پرداختند.

این کنسرت به همت شرکت های موسیقیائی «ندای ایماژ» و «طنین آوای طوفان» بر روی صحنه رفت . مدیربرنامه ی این کنسرت «شاهد معین پور» و شهاب مباشر(پیانو باربد) حامی مالی این اجرا بودند.

عکاس : عادل شفائیه

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها