محسن چاوشی برای سریال تلویزیونی می خواند
نویسنده خبر :

محسن چاوشی برای سریال تلویزیونی می خواند

10 مارس 2015 0 نظر
کد خبر : 703105
بازدید : 56
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

محسن چاووشي خواننده پاپ براي اولين‌بار تيتراژ مجموعه تلويزيوني 110 قسمتي «کيميا» به تهيه­کنندگي محمدرضا شفيعي و کارگرداني جواد افشار و نويسنده­گي مسعود بهبهاني­نيا را مي­خواند. چاووشي پيش از اين آهنگسازي و خوانندگي فيلم­هاي «سنتوري» داريوش مهرجويي و «لامپ 100» سعيد آقاخاني را انجام داده و اين اولين‌بار است که براي تيتراژ يک سريال تلويزيوني مي­خواند.
جواد افشار با اعلام اين خبر گفت: تصويربرداري بخش­هاي مربوط به لرستان سريال «کيميا» با ضبط قسمت­هاي مربوط به سکانس تصادف شخصيت فرخ (با بازي حسن پورشيرازي) در لوکيشني واقع در جاده­اي کوهستاني نزديک به امام­زاده داود ادامه دارد.
وي افزود: تصويربرداري بخش اول و دوم اين مجموعه که شامل 85 قسمت مي­شود تا ارديبهشت 94 به پايان مي­رسد و پيش توليد بخش سوم و پاياني «کيميا» بدون وقفه آغاز مي­شود.
افشار اضافه کرد: بخش سوم که شامل 25 قسمت پاياني اين سريال است نيازمند حضور بازيگران جديد و آماده­سازي لوکيشن­ها در خارج از کشور مي­شود.
کارگردان سريال «مادرانه» يادآور شد: تصويربرداري حدود 50 درصد از بخش سوم در بوداپست مجارستان انجام مي­شود و تاکنون حضور رضا کيانيان، نيکي کريمي‌، مهراوه شريفي‌نيا و پوريا پورسرخ در قسمت­هاي مربوط به خارج از کشور قطعي شده است و چند بازيگر ديگر نيز به آن­ها اضافه خواهند شد.
افشار درباره زمان پخش سريال «کيميا» که اولين سريال 110 قسمتي تلويزيون به‌شمار مي­رود، گفت: پخش اين سريال از روز اول رمضان ساعت 23:10 دقيقه از شبکه 2 آغاز مي­شود و بعد از ماه رمضان نيز هرشب ادامه مي­يابد و در مجموع 5 ماه از اين شبکه پخش خواهد شد. همچنين از اول مهرماه ساعت پخش اين سريال به ساعت 21:30 تغيير مي‌کند.

مسعود بهبهاني­ نيا درباره فيلمنامه اين سريال و کاراکترهاي آن به صبا گفت: با پايان بخش دوم «کيميا» و با توجه به قصه، تعدادي از کاراکترها به خارج از کشور مهاجرت مي­کنند. به همين دليل شروع بخش سوم اين سريال با قسمت­هاي مربوط به خارج از کشور خواهد بود و بعد از آن در ايران ادامه پيدا مي­کند.
وي افزود: پيدا کردن لوکيشن براي بخش­هاي اول و دوم با توجه به دوره زماني که قصه در آن روايت مي­شد، کار دشواري بود ولي در بخش سوم که 22 سال از دوره زماني پايان بخش دوم و در زمان حال مي­گذرد، انتخاب لوکيشن به مراتب ساده­تر مي­شود.
بهبهاني­نيا با اشاره به بزرگ بودن پروژه ساخت «کيميا» و وظايف نويسنده در چنين سريال­هايي، گفت: نويسنده در چنين پروژه­هايي بايد همواره کنار گروه باشد تا هر تغيير و اصلاحي که نياز باشد اعمال شود. به همين دليل بعد از پايان نگارش فيلمنامه در کنار گروه حضور داشته­ام.
وي در پايان درباره تعداد بازيگراني که در قصه حضور دارند، گفت: حدود 60 بازيگر اصلي، صد و چهل بازيگر فرعي و بيش از 150 بازيگر ديگر در اين سريال حضور دارند که اين موضوع خود نشانگر عظيم بودن اين پروژه است.
قصه اين سريال که مهراوه شريفي‌نيا در آن نقش کيميا را بازي مي‌کند، در فصل ابتدايي زندگي کيميا را پيش از پيروزي انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد. در فصل دوم به زمان جنگ مي‌پردازد و فصل سوم زندگي اين زن در دوران معاصر را به‌نمايش مي‌گذارد.

حسن پورشيرازي، مهدي پاکدل، مهدي سلطاني، رضا توکلي، سيدمهرداد ضيايي، حسن جوهرچي، بيوک ميرزايي، کورش زارعي، سودابه بيضايي، آشا محرابي، ميرطاهر مظلومي، شهين تسليمي، سوگل طهماسبي، محمدعلي شادمان، حسين توشه، عاطفه رضوي، مالک سراج، حسن تسعيري، محمود مقامي، عطا عمراني، نسرين نکيسا، فريبا طالبي، مهتاب ثروتي، علي منجزي، روح‌اله کماني، نويد خداشناس، ميرفرخ هاشميان، هاجر سراج و علي افشار به همراه حامد بهداد، نيکي کريمي و رضا کيانيان بازيگران اين سريال را تشکيل مي­دهند.
ديگر عوامل اصلي «کيميا» عبارتند از: نويسندگان مسعود بهبهاني‌نيا و زهرا پارسافر، سرپرست گروه کارگرداني فريد سجادي حسيني، مدير برنامه‌ريزي امير سليماني، دستياران کارگردان داوود باقري و افشين عمراني، مدير تصويربرداري عليرضا رنجبران، مدير صدابرداري فرشيد احمد، مشاور و مدير هنري محمدرضا شجاعي، طراحان صحنه و لباس بهزاد جعفري و محمدحسين کرمي، طراح گريم امير اسکندري، آهنگساز آرمان موسي‌پور، مدير توليد فرشيد رئوفي، جلوه‌هاي ويژه ميداني محسن روزبهاني، تدوين خشايار موحديان و سودابه سعيدنيا، صداگذار بابک شکيبا و امين شريفي، عکاس حسن هندي و روابط عمومي راضيه جباري.
سريال «کيميا» در 110 قسمت 45 دقيقه­اي به سفارش گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه دوم و با حمايت انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس توليد مي‌شود.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها