اولين آلبوم رپ مجوزدار رونمايي شد
نویسنده خبر :

اولين آلبوم رپ مجوزدار رونمايي شد

9 می 2015 0 نظر
کد خبر : 709958
بازدید : 20
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 آلبوم موسيقي "فراموشي" که در ژانر رپ توليد شده و اولين آلبوم رپ مجوزدار در ايران است، طي مراسمي رونمايي و به بازار عرضه شد.
کاوه عابدين خواننده بخش رپ اين اثر در مراسم رونمايي اين آلبوم در سخناني مطرح کرد: اين آلبوم محصول ١٠ سال پيش است. زماني که ما سه دوست در دوران مدرسه بوديم که يکي صداي خوشي داشت و يکي خوب پيانو مي‌زد و بنده هم ايده‌اي در سر داشتم. ايده توليد و طراحي آلبوم همان زمان شکل گرفت.
او ادامه داد: در نگاه اول همه اين موسيقي را رپ مي‌نامند. اين اثر شايد رپ است، شايد هم نيست؛ اما توضيح من اين است که ما از موسيقي رپ به يک فضاي جديد رسيديم. فکر نمي‌کنم در موسيقي رپ چنين فضايي وجود داشته باشد.
عابدين توضيح داد: اشعار آلبوم توسط روزبه بماني سروده شده است و جا دارد از او تشکر کنيم زيرا کاري نو براي اين اثر داشت و در واقع همه ترانه‌ها را براي اين آلبوم سرود.
او درباره ١٠ سال زمان سپري‌شده براي انتشار اين اثر نيز گفت: ١٠ سال زمان زيادي براي عملي شدن يک ايده است اما با اين حال خوشحاليم نه به اندازه ١٠ سال پيش اما جنس خوشحاليمان طور ديگري است.
او درباره روند صدور مجوز آلبوم نيز اظهار کرد: طي اين ١٠ سال تقريبا هر دو سال يک بار براي صدور مجوز اقدام مي‌کردم و خيلي اميدوارم بودم؛ تا اينکه توانستم مجوز نهايي را دريافت کنم بدون اين‌که کار مميزي بخورد.
در مراسمي که ١٧ ارديبهشت‌ماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد، مهدي فهيمي به عنوان خواننده بخش پاپ اين آلبوم در سخنان کوتاهي گفت: ايده اصلي اين کار براي کاوه عابدين بود. حال و هواي مدرسه و يک دوستي خوب هم با ما بود.
او ادامه داد: آن زمان ما در خانه کاوه جمع مي‌شديم و با يک کيبورد کار مي‌ساختيم. اگر اين اثر امروز منتشر شده، همه حاصل پشتکار کاوه عابدين است.
قرار بود اين مراسم با حضور پيروز ارجمند مديرکل دفتر موسيقي برگزار شود اما او بر خلاف اعلام قبلي در اين مراسم حضور پيدا نکرد.
اعضاي گروه "دنگ شو"، اعضاي گروه "پالت" و اعضاي گروه "بمراني" در اين مراسم حضور داشتند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها