مجوز کنسرتی دیگر در “تالار وحدت” صادر شد
نویسنده خبر :

مجوز کنسرتی دیگر در “تالار وحدت” صادر شد

14 ژوئن 2015 0 نظر
کد خبر : 713754
بازدید : 56
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

«به همان سادگی» با صدای «مسعود یکتا»

دفتر موسیقی، مجوز کنسرتی دیگر در «تالار وحدت» را صادر کرد

کنسرتِ « سادگی همانبه»   از طرحی اساسبر« یکتامسعود» (  گروه سرپرست وخواننده«بی‌حصار»)   بازخوانیبه آثار خاطره‌انگیزی از اساتید بزرگ موسیقی ایرانی اختصاص خواهد داشت که کمتر یا هیچ‌گاه بازخوانی نشده‌اند.هم صورت به که اجرا ایندر‌ می برگزار آواز و پیانونوازی‌شود، « انصاریمزدا» اول قسمت در  و« سریرنگین»  در قسمت دوم به هنرنمایی و همراهیِ خواننده خواهند پرداخت. رسمیِ آلبوم اولین کهگفتنی‌ست  یکتا» «مسعود  تنهاست» اینجا «آدم نامِبا نیز  جاری سالِ تیرماهِ اواخر تا  صورتِبه «تصویری» منتشر خواهد شد.همت به کنسرت این است ذکر بهلازم« یکتامسعود»  و« سفید دایره تبلیغاتیکانون»  و تهیهتوسط «موسسه  فرهنگی‌ هنری مهربانیآوای سل.لا.سی» هنری فرهنگی «گروه همکاری با» تاریخ درِ « مرداداول»  در و جاری سال« یک سانس» در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.
می‌توانندعلاقمندان  رازوز  سه‌شنبه 26 خرداد، بصورت آنلاینِ از طریقِ سامانه http://ticket.iconcert.city/  (با انتخاب صندلی) اقدام به تهیه‌ی بلیت نمایند.
اطلاعاتِ تکمیلی این کنسرت، به زودی از طریقِ همین رسانه منتشر خواهد شد.
 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها