شکایت یک خواننده از ماه عسل و احسان علیخانی
نویسنده خبر :

شکایت یک خواننده از ماه عسل و احسان علیخانی

26 جولای 2015 0 نظر
کد خبر : 717692
بازدید : 24
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

برنامه ماه عسل در ماه رمضانی که گذشت یکی از پر حاشیه ترین دورانش را سپری کرد. انتقادات فراوان از سوی مردم، مسئولان سازمان و نخبگان کشور نسبت به این برنامه کم دیده نشد.

خواننده و ترانه سرایی است که سال گذشته کلیپی را برای بخش قصاص برنامه ماه عسل ساخت و آن را به برنامه ارائه کرد. وی به دلیل حواشی پیش آمده در برنامه سال گذشته و امسال ماه عسل در ارتباط با کلیپش ناچار به شکایت شده است. با هم گزیده ای از گفتگوی مهام با وی را می خوانیم:

آغاز ماجرا

در سال 93 حدود یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم کلیپی درباره بخشش و قصاص آدم ها بسازیم ،به خصوص آن تایمی بود که فردی در شمال لحظه اعدام، مقتول پسرش را بخشیده بود و جامعه تحت تاثیر آن قرار گرفته بود و ما خواستیم کلیپی درباره قضیه بسازیم. با هزینه شخصی خودم و ایده ی خودمان حدود ده میلیون خرج کردیم و کار را انجام دادیم. سپس با ارتباطاتی که داشتیم آن را به آقای علیخانی رساندیم زیرا این کار را با مدیوم صداوسیما ساخته بودیم و فقط میشد از رسانه ملی پخش شود. چون قالبش مدیوم رسانه ایران بود.

ردپای احسان

ما این کلیپ را رساندیم به آقای علیخانی و در روز 25 ماه رمضان سال 93 که موضوع برنامه شان هم درباره قصاص بود آن را پخش کرد بدون اینکه از من و عواملم نامی ببرد و تشکری کند حتی نام ما را از ابتدا و انتهای کار برداشتند.تنها چیزی که از ما بود اعلامیه ای از من وسط کار بود که من مثلا فوت کردم و مادرم میرود برای بخشش قاتل من. تمام شد و بعد از پیگیری های ما عذرخواهی کردند و گفتند وقتشان کم بوده است.

ماه عسل94 و اینهمه حاشیه؟

امینیان ادامه می دهد: رمضان 94 آمد و ماه عسل امسال هم پخش شد. برنامه ی ویژه ی عید فطر ماه عسل پخش شد .یکباره دیدم که اقای علیخانی درباره برنامه قصاص پارسال صحبت میکند و میگوید برنامه پارسال ما که درباره قصاص بود از آن استقبال چشمگیری شد و کلی از مردم بخاطر این برنامه از حق قصاص خود گذشتند و ظاهرا برنامه جواب داده بود . به همین خاطر بچه ها روی آن برنامه کار کرده اند و میخواهیم چیزهای دیگری پخش کنیم. یکباره همان کلیپ با صدا و موزیک دیگری پخش شد .کلیپی که من با هزینه شخصی خودم در خانه ساخته بودم به نام دیگری از صدا و سیما پخش شد. ابتدا به خود آقای علیخانی اس ام اس زدم ولی جوابی ندادند. من به قسمت حراست صداو سیما مراجعه کردم و شکایت کردم ولی به هرجا که مراجعه کردم گویا خیلی این اتفاق برایشان عادی بوده و این اتفاق زیاد می افتد. و ظاهرا این قضیه در ایران زیاد قابل پیگیری نیست. من نیز نا امید ایستادم تا ببینم تقدیر چه می شود.

نبرد با غول علیخانی

اصلا به گرفتن حقم امیدوار نیستم . از طرفی هم احسان علیخانی یک قطب شده است و مرجعی هم که زورش به این آدم برسد نداریم و کسی جرات درافتادن با او را ندارد. 


اگر این اتفاق برای یک فرد بنام تر از من پیش آمده بود مراجع پیگیری میکردند.


حق و حقانیت جایی ندارد و هرکس در پی منافع خودش است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها