گروه زرد یواش در آکادمی هزار صدا
نویسنده خبر :

گروه زرد یواش در آکادمی هزار صدا

8 آگوست 2015 1 نظر
کد خبر : 720206
بازدید : 34
1555 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

گروهی خیابانی، در برنامه‌ موسیقی پاپ
دومین برنامه از سال سوم سری برنامه‌های هزارصدا، با اجرای دو قطعه از گروهی خیابانی زرد یواش آغاز شد که مورد استقبال پرشور حاضرین در این برنامه قرار گرفت. موسیقی هزارصدا در ژانر موسیقی پاپ با حضور عبدالجبار کاکایی به‌عنوان کارشناس ترانه، پدرام کشتکار به‌عنوان کارشناس آهنگ‌سازی و تنظیم ، مانی رهنما به‌عنوان کارشناس خوانندگی پنجشنبه ۱۵ مرداد در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد .

در برنامه هزارصدا علاقه‌مندان به خوانندگی، قطعه‌ای را برای حضار اجرا کردند و در پایان هیأت داوران به نقد و بررسی آثار خوانندگان پرداختند. در این برنامه گروه «زرد یواش» که اولین گروه رسمی موسیقی خیابانی با رهبری پیام ملکوتی است، قطعاتی را اجرا کردند این گروه به زودی آلبوم «یکی نبود» با خوانندگی پیام و پدرام به صورت رسمی وارد بازار می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند کارهای این گروه را در اینستاگرام «slow-yellow» دنبال کنند. همچنین هومن بختیاری، خواننده و نوازنده باسابقه موسیقی پاپ، به‌عنوان خواننده میهمان در بخش پایانی قطعاتی خاطره‌انگیز از جمله قطعه محبوب «من زنده بودم اما، انگار مرده بودم» با غزل محمدعلی بهمنی را برای حضار خواند.
برنامه هزارصدای موسیقی برنامه‌ای با طراحی، مدیریت و اجرای آرش نصیری است که از سال 1392 با هدف نقد، بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان و معرفی برترین‌ها به جامعه موسیقی راه‌اندازی شده و هرماه یک برنامه در بخش موسیقی پاپ و یک برنامه مختص موسیقی دستگاهی ایران در این قالب برگزار می‌شود.

عکاس و خبرنگار : هانیه گرامی و سجاد رسولی

دانلود کلیه عکس ها در یک فایل زیپ

 

    
    
 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها