Mohammad Gholipour – Press Confrence Tehran | 18 Mehr 94
نویسنده خبر :

Mohammad Gholipour – Press Confrence Tehran | 18 Mehr 94

12 اکتبر 2015 0 نظر
کد خبر : 729385
بازدید : 60
322 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شبکه خبری موسیقی ایران – احسان احمدی: مراسم رونمایی آلبوم "کاش نمی رفتی" با صدای محمد قلی پور روز شنبه 18 مهر 94 در رستوران مجموعه تالار وحدت برگزار شد.در این مراسم جمعی از عوامل آلبوم به همراه اصحاب رسانه و همچنین جمع کثیری از هواداران این خواننده جوان حضور داشتند.

در این برنامه ابتدا "معصومه رضائی" ترانه سرای بیشترین قطعات آلبوم با بیان پیشینه ای از فعالیت ها و همکاری خود با محمد قلی پور اینگونه آغاز کرد: "از دوران کودکی می نوشتم.البته آن اشعار به فراخور سنم و برای آن رده ی خاص سالی بود. پس از دوران دبیرستان به سرایش شعرهای موزون و مقفا روی آوردم اما بعد از انتشار کتابم،«در امتداد سکوت» ترجیح دادم کار ترانه نویسی را جدی تر از پیش دنبال کنم. پس از آن دوران اتفاق بزرگی در زندگی من رخ داد و آشنایی من با «محمد قلی پور» نقطه عطف زندگی کاری من بود.در در این آلبوم تمامی قطعات به جز قطعه «تب» سروده من است و به این موضوع افتخار می کنم."

در ادامه این برنامه با پخش تیزری از آلبوم صحبت ها با محمد پورجعفری از سر گرفته شد.پور جعفری ار همکاری با قلی پور ابراز خوشنودی کرد و این پروژه را ابتدای راه موفقیت محمد قلی پور بیان کرد.

در ادامه نوبت به خواننده "کاش نمیرفتی" رسید.قلی پور با خوش آمد گویی به اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر، همچنین هواداران در صحنه خود اینگونه آغاز کرد: "به اصحاب رسانه و دوستان عزیزم سلام و خیر مقدم عرض می کنم.از این حمایت ذوق زده شدم ؛می دانم خیلی از دوستانم از راه دور به این مکان آمده اند که مایه ی افتخار بنده است. امیدوارم بتوانم پاسخ گوی گوشه ای از این همه مهر و لطف بی دریغ باشم."

در ادامه مراسم قلی پور با بیان یک بیوگرافی مختصر،خود را به حضار معرفی کرد. "من متولد آخرین روز سال 1360 در استان فرهنگی و هنری قزوین هستم.موسیقی را با استاد "حسن خورشیدی" شناختم.از کودکی موسیقی همیشه دغدغه اصلی زندگیم بوده و هست.از سال 1385 تصمیم گرفتم به موسیقی به صورت جدی تری نگاه کنم و حرف های دل خود را از طریق موسیقی با مخاطبانم در میان بگذارم.اواسط سال ۱۳۹۳ بود که برای تشکیل اولین آلبوم راه را آغاز کردیم و باید بگویم واقعا خوشحالم که توانستم ترانه های «معصومه رضایی» را اجرا کنم و آشنایی من با دوست عزیزی چون «محمد پور جعفری»،که علاوه بر حرفه ای بودن در زمینه ی آهنگسازی،دوست بسیار خوبی هم برای بنده است،راه را برای تولید اثر حاضر هموارتر کرد.

قلی پور در ادامه در رابطه با فعالیت های آینده و اجرای برنامه زنده در تهران اینگونه خبر داد: "من پیش از این تک قطعه های زیادی منتشر کرده ام و  به لطف دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اولین کنسرت و گروه ارکسترم با نام «شصت» به سرپرستی محمد پور جعفری عزیز صادر شده و به لطف خدا دی‌ماه سال جاری در تهران روی صحنه خواهم رفت. در این برنامه 15 قطعه اجرا خواهیم کرد که شامل آثار آلبومم و پنج یا شش قطعه جدید و منتشر نشده می‌باشد. محل برگزاری برنامه نیز سالن ایوان شمس خواهد بود که برای دو سانس در روز یازده دی‌ماه با تیم اجرایی برنامه مشغول برنامه ریزی هستیم.همچنین باید بگویم کار آلبوم بعدی را نیز آغاز کرده ایم و در مرحله ی انتخاب ترانه هستیم.در این آلبوم قرار است علاوه بر ترانه های «معصومه رضایی» از ترانه های تنی چند از ترانه سراهای خوب کشور مان نیز بهره ببریم."

شایان ذکر است "کاش نمی رفتی" اولین آلبوم رسمی محمد قلی پور صبح روز یکشنبه 19 مردادماه به تهیه کنندکی خود قلی پور منتشر و در سراسر کشور پخش شد. این آلبوم 11 قطعه با نام‌های: "تحمل کن، تو بارون نرو، صبوری، صدای زخمی، چه خوبه، خداحافظ، به یادت بیار، حسرت، به هر قیمتی، تب و صدات می کنم" دارد.

کار موسیقی و تنظیم این آلبوم بر عهده افرادی چون محمد پور جعفری، وحید علیزاده، حسین سیدی، امیر سینکی، محمد کلهر، حسین پسندیده و نوید علاسوند بوده است. همچنین کلیه ترانه های این آلبوم به جز یک قطعه سروده معصومه رضایی زاده است.بار نوازندگی سازهای زنده در این آلبوم هم بر دوش نوازنده های مطرحی چون "محمد پور جعفری، امیر سینکی، مجتبی تقی پور و علی شهبازی ، علیرضا دریایی، سهراب ستاری، آرش مردانیان، مسعود نوروزی، مهدی رنجبر، محسن حسن نیا  و بهنام حکیم" بوده است.

شبکه خبرری موسیقی ایران از شما شنونده فهیم موسیقی تقاضا دارد با خرید نسخه اصلی آلبوم از زحمات چندین ساله هنرمندان داخل کشورمان حمایت کنیم.

در ادامه تصاویر زیبای این مراسم را از قاب دوربین "پریسا فیض الهی" بیننده باشید.

       

  

Photo : Parisa Feyzollahi

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها