اشکان صدیق آذر آلبومی با سبک الکترونیک منتشر خواهد کرد
نویسنده خبر : Admin

اشکان صدیق آذر آلبومی با سبک الکترونیک منتشر خواهد کرد

Admin 25 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 733767
بازدید : 54
0 پسند
خلاصه خبر : اشکان صدیق آذر موزیسین جوان و کاربلدی است که او را تا کنون در کنسرت های هنرمندانی چون محمد علیزاده ، علی لهراسبی و ... در نقش نوازنده سینتی سایزر و ادوات الکترونیکی دیده ایم . وی موسیقی را از 13 سالگی و با آموختن ساز گیتار کلاسیک در کنار استاد علیرضا شمس آغاز کرد و پس از وقفه ای چند ساله شروع به آموختن ساز پیانو نزد فرید جاوید کرد.سپس برای فراگیری هارمونی و کانترپوینت به مدت 2 سال در کنار استاد بخشی فعالیت کرد...
متن خبر :

 

اشکان صدیق آذر موزیسین جوان و کاربلدی است که او را تا کنون در کنسرت های هنرمندانی چون محمد علیزاده ، علی لهراسبی و … در نقش نوازنده سینتی سایزر و ادوات الکترونیکی دیده ایم . وی موسیقی را از 13 سالگی و با آموختن ساز گیتار کلاسیک در کنار استاد علیرضا شمس آغاز کرد و پس از وقفه ای چند ساله شروع به آموختن ساز پیانو نزد فرید جاوید کرد.سپس برای فراگیری هارمونی و کانترپوینت به مدت 2 سال در کنار استاد بخشی فعالیت کرد . وی در سال 88 پیشنهاد کاری از کشور ترکیه دریافت کرد و به مدت 4 سال بین ایران و ترکیه در حال رفت و آمد بود.

وی در سال 93 به گروه ارکستر محمد علیزاده پیوست و در صدها کنسرت در کنار وی به هنرنمایی پرداخت .قطعه ی  « Vitamin Sky » صدیق آذر به مدت یک ماه جزء 100 قطعه برتر سایت « Beatport » شد . سایت بیت پُرت معتبرترین سایت فروش قطعات در ژانر الکترونیک در دنیا است که صدیق آذر توانست قطعه ی خود را در بین 100 قطعه ی برتر اشکان صدیق آذر در ادامه قطعات « Moonar » و « Forgotten Sounds » را منتشر کرد که این قطعات نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شدند. وی در این میان مشغول جمع آوری و کار بر روی آلبومش هم بود که از این آلبوم می توان به عنوان نخستین آلبوم مجوز دار در سبک الکترونیک نام برد.وی در روزهای آینده یک قطعه ی جدید را منتشر خواهد کرد که بزودی اطلاعات دقیق تری در مورد آلبوم اشکان صدیق آذر از همین رسانه به سهم و نظر شما مخاطبین عزیز خواهد رسید.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها