حمایت محسن چاوشی از بهروز صفاریان
نویسنده خبر : Mohsen Chavoshi

حمایت محسن چاوشی از بهروز صفاریان

Mohsen Chavoshi 13 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 735082
بازدید : 82
0 پسند
خلاصه خبر : به عقيده من بهروز صفاريان تنها كسی‌ست كه می‌شود به او اطمينان كرد و موزيكی را با خيال آسوده دستش سپرد و بعد با شنيدن فقط٣٠٪‏ از كل كار متحير شد، ذوق كرد و بعد در كنارش چای نوشيد، گپ زد، شوخى كرد و...
متن خبر :

 

به عقيده من بهروز صفاريان تنها كسی‌ست كه می‌شود به او اطمينان كرد و موزيكی را با خيال آسوده دستش سپرد و بعد با شنيدن فقط٣٠٪‏ از كل كار متحير شد، ذوق كرد و بعد در كنارش چای نوشيد، گپ زد، شوخى كرد و…
بهروز براى من نه فقط يك استاد، بلكه دوستی شفيق، مهربان و صبور است… اغراق نیست اگر بگویم او هميشه از زمان و زمانه‌ی خود جلوتر بوده و گاهی خيلی از دوستان به اصطلاح متخصص و غيرمتخصص به خودشان اجازه دادند او را قضاوت و نقد كنند؛ البته من هميشه باخواندن و دیدن اين نقدها و این منتقدان فقط خنده‌ام گرفته و می‌گيرد. کسانی پشت این نقدها هستند و مدام از خبث طینت یا حسادت، تیر پوسیده‌شان را به سمت چهره‌های معتبری مثل بهروز صفاریان نشانه می‌روند که بیش از هرکسی محتاج نقد جدی هستند و بعید می دانم این عیب‌جویی‌هایشان هم چیزی بیش از عطش دیده شدن باشد؛ آن‌هم با این ترفندهای ناجوانمردانه که کم ندیده‌ایم در تلخ و شیرین نسبیِ روزگار. حال بماند که این منتقدان که به قول آنتوان چخوف، فقط نیشی نابخردانه به تن بزرگی فرو می‌کنند، خودشان از همه کم کارتر و بی‌کارتر و تهی‌ترند و دل خوش کرده‌اند به این غرغرها که یعنی ما هم هستیم، حتی اگر شده فقط به حرف و آن هم گزافه.
بگذريم. اين حرف‌ها در واقع عرض ادب و دوره‌ی دوستی من بود با بهروز و قدرشناسی از او و حضور مهربانش. باقی ماجرا هم که چیز تازه‌ای نیست. دل است دیگر و خوش به حال اهل دلی که دلشان و حالشان به دانش‌شان می‌چربد، این دل‌ها کمیابند. دل و دانش و معرفتی مثل دلِ دوستانم. برقرار باشند که روزگار بی آنها پشیزی نمی‌ارزد.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها