آهنگ، فیلم و سریال مورد علاقه اوباما و همسرش
نویسنده خبر : Admin

آهنگ، فیلم و سریال مورد علاقه اوباما و همسرش

Admin 13 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 735166
بازدید : 38
1 پسند
خلاصه خبر : اراک اوباما و همسرش در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی «پیپل» از فیلم سینمایی، برنامه‌ تلویزیونی و آهنگ مورد علاقه‌ی خود سخن گفتند...
متن خبر :

 

باراک اوباما و همسرش در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی «پیپل» از فیلم سینمایی، برنامه‌ تلویزیونی و آهنگ مورد علاقه‌ی خود سخن گفتند.

فیلم سینمایی مورد علاقه‌ی میشل اوباما انیمیشن «پشت و رو» به کارگردانی پیت داکتر است، در حالی که رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما از هواداران فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات به شمار می‌رود.در میان برنامه‌های تلویزیونی نیز باراک اوباما و همسرش هم سلیقه نیستند. در حالی که باراک اوباما سریال «نیک» به کارگردانی استیون سودربرگ را می‌پسندد، همسرش هوادار سریال «بلکیش» از شبکه ABC است. وقتی که پای آهنگ مورد علاقه در میان باشد، رئیس‌جمهور آهنگ «How much cost a Dollar» از کندریک لامار را انتخاب می‌کند و بانوی نخست آمریکا آهنگ «Uptown Funk» از برونو مارس را برمی‌گزیند.

اوباما در این مصاحبه حضور کنار بیر گریلز در برنامه «وحشی شدن» را یکی از بهترین تجربیات خود در سال 2015 خواند و گفت که در آن سفر از نزدیک شاهد تاثیر تغییرات آب و هوا بر محیط زیست کره زمین بوده است.برنامه «وحشی شدن» با حضور اوباما 17 دسامبر از شبکه NBC پخش می‌شود.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها