ادل برنده بزرگ جوایز موسیقی بی‌.بی.‌سی شد
نویسنده خبر : Admin

ادل برنده بزرگ جوایز موسیقی بی‌.بی.‌سی شد

Admin 13 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 735177
بازدید : 66
6 پسند
خلاصه خبر : در دومین دوره جوایز موسیقی بی بی سی، ادل، خواننده بریتانیایی، با دریافت چندین جایزه از جمله «بهترین خواننده بریتانیایی» و «بهترین اجرای زنده» در صدر برندگان قرار گرفت...
متن خبر :

 

در دومین دوره جوایز موسیقی بی بی سی، ادل، خواننده بریتانیایی، با دریافت چندین جایزه از جمله «بهترین خواننده بریتانیایی» و «بهترین اجرای زنده» در صدر برندگان قرار گرفت.


ادل موفق نشده بود در این مراسم که شامگاه 10 دسامبر در بیرمنگام برگزار شد شرکت کند اما با فرستادن پیامی، از دریافت این جوایز اظهار شادمانی کرد.
هوزیر، خواننده ایرلندی، با ترانه «مرا به کلیسا ببر» (Take Me To Church) برنده جایزه بهترین آهنگ سال از سوی مخاطبان شد.
مراسم دومین دوره جوایز موسیقی بی.بی.سی با اجرای گروه وان دایرکشن آغاز شد که اعضای آن پس از حدود یک سال، دوباره در کنار هم جمع شدند.
الی گلدینگ از دیگر خوانندگان این مراسم بود که با همراهی ارکستر بی.بی.سی، آهنگ Love Me Like You Do را که برای فیلم «هزار چهره آقای گری» خوانده بود، اجرا کرد.
همچنین تیلور سویفت برنده جایزه «خواننده جهانی» شد. او که از طریق ویدئو از استرالیا در مراسم شرکت کرده بود، علاوه بر جایزه اش، یک میکروفون طلایی و عتیقه متعلق به بی.‌بی.‌سی را نیز دریافت کرد.
جک گرت نیز جایزه «هنرمند نوظهور» را دریافت کرد.
پایان دهنده این مراسم ترانه های Please و Sailing بود که راد استوارت اجرا کرد.
گفتنی ست، سال گذشته فرل ویلیامز برنده بزرگ اولین دوره جوایز موسیقی بی.بی.سی شد.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها