Chartar – Live Concert Tehran | Azar 94
نویسنده خبر : رویا صبح صدق

Chartar – Live Concert Tehran | Azar 94

رویا صبح صدق 16 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 735672
بازدید : 66
2541 پسند
خلاصه خبر : نيمه شب دوشنبه مورخ ٢٣ آذر ماه گروه تلفيقى چارتار به نفع كمك به آموزش كودكان ايران و افغان  براى نخستين بار در تالار وحدت براى اجرا ى اثرا خود به روى صحنه رفتند...
متن خبر :

نيمه شب دوشنبه مورخ ٢٣ آذر ماه گروه تلفيقى چارتار به نفع كمك به آموزش كودكان ايران و افغان  براى نخستين بار در تالار وحدت براى اجرا ى اثرا خود به روى صحنه رفتند،كه در اين اجراى زنده چهره سرشناس سينما(ترانه عليدوستى)هم حضور بهم رسانده بودند. 

اجرا اين كنسرت كه به علت دير به پايان رسيدن برنامه تياتر قبلى در تالار وحدت با تاخير يك ساعته آغاز شد؛اما باعث نشد كه هواداران اين گروه صبر خود را از دست بدهند،و همچنان در لابى تالار وحدت مشتاقانه منتظر خوردن زنگ ورود بودند تا شاهد اجراى بهترين آثار گروه تلفيقى بينظير چارتار باشند.
در ابتداى كنسرت با  صحبت‌های نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل«سیوانکا داناپالا»آغاز شد. و ضمن عرض سلام و خير مقدم به حضار افزودند”در دنيا حدود ٦ ميليون پناهده آواره وجود دارد كه اين آمار بيشتراز جنگ جهانى دوم ميباشد و ايران بيش از ٢٠ سال هست كه ميزبان خوبى براى پناهندگان ميباشد و با ميزان آموزش در ايران از سال ١٣٧٩ تا كنون از ٦ درصد به ٦٠ درصد رسيده.
در چند ماه اخير با توجه به دستور رهبرى جمهورى اسلامى ايران،آيت الله خامنه اى مبنى بر اينكه همه پناهندگان بدون اهميت هويت آنها بايد به مدرسه رفته و با سواد شوند؛و اين امر در نوع خود كار پسنديده و يگانه اى ميباشد
دستور ايشان به سطح بين المللى رسيده و مورد قدردانى قرار گرفته است”
و در ادامه صحبت هايشان ضمن تشكر از گروه چارتار براى اجرا كنسرت امشب،ابراز اميدوارى كردند براى اجراى زنده هنرمندان ديگر به اين منظور؛و در آخر با خواندن يك بيت از اشعار فردوسى”توانا بود هركه دانا بود/ز دانش دل پير برنا بود”صحنه را ترك كردند.
در ادامه كنسرت و براى شروع اجراى زنده؛در ابتدا نوازدنگان(«کوروش بابایی» (کمانچه)، «اشکان آبرون»(کیبورد) و «کیان ایرجی»(گیتار الکتریک) نوازنده‌های همراه گروه بودند.) بر روى صحنه آمده و قطعه اى نواختند و سپس گروه چهار نفرى چارتار(خواننده:آرمان گرشاسبى،آهنگساز:آرش فتحى،ترانه سرا:احسان حائرى،تنظيم كننده:آيين احمد فر) به روى صحنه پيوستند و خواننده اثر همراه با نوازدگان به اجراى بهترين آثار از دو آلبومى كه در كارنامه كارى خود دارند(هيچ در هيچ،آشوب،غزل نشد،ببر،قطار،حضوراتفاقى،هندسه،ليلاچه،جاده ميرقصد،باران،من دهانم،هيچ در هيچ،مرا به خاطرت نگه دار،دريچه،خوشا به من،اى كاش)پرداختند.
در طى اجرا آرمان گرشاسبى تصريح كرد”حال وصف ناشدنى در اين برف و باران حضور پيدا كردين و براى تماشاى اجرا آمديد،ببخشين كه اجرا به دلايلى با تاخير شروع شد و مرسى كه در اين امر خير شريك شدين”

عکاس : سمیرا سلیمانی

تمامی عکس ها در فایل زیپ

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها