مهرزاد خواجه امیری هالیوودی شد
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

مهرزاد خواجه امیری هالیوودی شد

شایان رسول زاده 23 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737197
بازدید : 56
126 پسند
خلاصه خبر : مهرزاد خواجه امیری خواننده جوان و خوش نام موسیقی کشور که چندی پیش کنسرتی در سبک نیو ایج را در برج آزادی برگزار کرد در جشنواره جایزه بزرگ موسیقی در رسانه هالیوود به عنوان کاندید انتخاب شده است...
متن خبر :

 

مهرزاد خواجه امیری خواننده جوان و خوش نام موسیقی کشور که چندی پیش کنسرتی در سبک نیو ایج را در برج آزادی برگزار کرد در جشنواره جایزه بزرگ موسیقی در رسانه هالیوود به عنوان کاندیدا انتخاب شده است.

خواجه امیری درباره این مهم گفت:
جشنواره جایزه بزرگ موسیقی در رسانه هالیوودی که از شاخص ترین آثار ارایه شده در این جشنواره، موسیقی  فیلم های هالیوودی است ، که در آن به غیر از انتخاب موسیقی متن فیلم ها در هر ماه، سالانه آثاری در سبک های مختلف برای آنها ارسال می شود که در پایان سال به برگزیدگان هر سبک جایزه ای تعلق می گیرد.  نام کامل این جشنواره (HMMA) و یا Hollywood music in media awards  است. (البته در سال های گذشته از ایران هم کاندیدا داشته که یکی از آنها آقای سیاره، نوازنده سنتور بودند که در سبک موسیقی سنتی  کاندیدا شد )  خدا را شاکرم که من برای اولین بار توانستم در سبکی که مربوط به موسیقی کشورمان نبود کاندیدا بشوم.  در سبکی که از کودکی آن را عاشقانه دنبال کردم،  آن هم موسیقی «نیو ایج» بود. بهتر است بگویم من موسیقی «نیوایج» را عاشقانه دوست دارم.
بنابراین می تواند اتفاق خوبی برای شما باشد.
 حس خوبی است. من در سبکی کاندیدا شدم که تخصص موسیقی ما نیست. آنها نسبت به این سبک موسیقی تعلق خاطر دارند. البته دوست ندارم سوء تفاهمی پیش بیاید. من قصد ندارم خدای ناکرده کاندیدا شدن آقای سیاره در سبک سنتی را زیر سوال ببرم. اما کسی موسیقی من را کاندید کرده که این سبک را متعلق به خودشان می داند. به هرحال در ماه نوامبر مراسمی برگزار می شود و به بهترین ها جایزه ای ارایه می شود.
خوشحالم اول  به خاطر ایرانی بودنم دوم اینکه یک ایرانی همیشه می تواند بهترین جایگاه ها را در دنیا بدست بیاورد . لذا این خواست و اراده می تواند در تمامی زمینه ها شکوفا شده و موجب سربلندی و افتخار ایران و ایرانی شود که ابن امر حمایت و مشوق مسؤولین ذیربط را می طلبد تا تواناییهای بالقوه جوانان این مرزو بوم بالفعل گردد.

گفتنی است کنسرت این هنرمند جوان در سبک نیو ایج در تاریخ 8مرداد سال جاری با حضور ارکستر پنجاه نفره در سالن برج آزادی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها