صلح جهانی علیه تروریسم روانی
نویسنده خبر : Admin

صلح جهانی علیه تروریسم روانی

Admin 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737577
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر : استند آپ کمدی «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» با بازی «امیر کربلایی‌زاده» و گروه موسیقی «هوم» امشب در فرهنگسرای ابن سینا به پایان می رسد...
متن خبر :

 

استند آپ کمدی «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» با بازی «امیر کربلایی‌زاده» و گروه موسیقی «هوم» امشب در فرهنگسرای ابن سینا به پایان می رسد.

استندآپ کمدی «آقای شهروند و صلح‌جهانی علیه تروریسم روانی» توسط «امیر کربلایی‌زاده» با همراهی گروه موسیقی «هوم» از ۳ دی ماه آغاز شده و امشب نیز (۵ دی‌ماه) ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ابن سینا اجرا می‌شود.

کربلایی‌زاده در این «استند آپ کمدی» مسائل و معضلاتی را که اجتماع کلی را درگیر خود ساخته به چالش می‌کشد، به این امید که باعث شگفتی و خنده تماشاگران شود و مشکلات اجتماعی را با لبخند و موسیقی برطرف کند.

امیر کربلایی‌زاده به عنوان اجرا کننده استندآپ کمدی در ایران افتخارات بسیاری از جمله «تقدیر بازیگری مرد از سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۱۳۹۲»، «دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره سراسری تئاتر مقاومت تهران ۱۳۹۲»، «دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره سراسری تئاتر تک تهران ۱۳۹۲»، « برگزیده بازیگر سال خانه تئاتر در سال ۱۳۹۱»، « کاندیدای جایزه بازیگری مرد در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۱۳۹۱»، « جایزه اول بازیگری جشنواره سراسری تئاتر رضوی در سال ۱۳۹۰» و « جایزه اول بازیگری جشنواره سراسری تئاتر صاحبدلان در سال ۱۳۹۰» را در کارنامه خود دارد، همچنین وی در برنامه «خندوانه» نیز به اجرای استندآپ کمدی پرداخت که با استقبال زیادی رو به رو شد.

منبع : موزیک ایرانیان

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها