گروه «دالغا» موسیقی آذری را با صدای وَدود موذن روایت می‌کند
نویسنده خبر : Admin

گروه «دالغا» موسیقی آذری را با صدای وَدود موذن روایت می‌کند

Admin 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737593
بازدید : 56
0 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی «دالغا» به سرپرستی چنگیز مهدی‌پور و خوانندگی وَدود موذن، کنسرت خود را اواخر دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند...
متن خبر :

 

گروه موسیقی «دالغا» به سرپرستی چنگیز مهدی‌پور و خوانندگی وَدود موذن، کنسرت خود را اواخر دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کنسرت گروه «دالغا»، گروه موسیقی آذری «دالغا» به سرپرستی چنگیز مهدی‌پور و با خوانندگی وَدود موذن، 29 دی سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، کنسرت خود را برگزار می‌کنند.
گروه «دالغا» برای اجرای امسالشان عنوانِ «آشیق‌جنون» را برگزیده‌ است.
گروه «دالغا»، در این کنسرت حدود 10 قطعه را اجرا می‌کند؛ قطعه‌هایی از ردیف آوازی، قطعه‌هایی شاد و قطعه‌هایی حماسی از این جمله‌اند.
قطعه « موغانا جیران» در دستگاه ماهور، قطعه « کورعرب ماهنیسی» با آهنگسازی فکرت امیر‌اف، قطعه‌ای در دستگاه شور، قعطه‌ای با نام« اوینا گولوم» و «آی ایشی‌غیندا»(نور مهتاب)، از جمله آثاری است که در کنسرت گروه «دالغا»‌ اجرا می‌شود.
سال گذشته در کنسرت گروه «دالغا» سه خواننده حضور داشتند اما امسال تمام قطعه‌ها را وَدود موذن‌ می‌خواند.
استاد جلیل حمیدی نوازنده بالابان(دودوک)، اُکتای زمانی نوازنده قوپوزجوره، آیدین مهدی پور نوازنده قوپوزباس، یاشار ایمانپور قوپوزتاوار، مجید رحیمی‌پور نوازنده قاوال(دایره)، عارف مهدی‌پور نوازنده قوشاناغارا، عطا عیوض‌پور نوازنده ویلنسل، آرش سرانی‌آذر نوازنده باس بالابان و امیر آل‌نبی نوازنده پرکاشن، دیگر اعضای گروه «دالغا» هستند.
گروه موسیقی «دالغا» فعالیت هنری خود را از سال 1369 و با مدیریت چنگیز مهدی پور آغاز کرده است. این گروه از سال 1370 تا سال 1380 بارها در جشنواره های داخلی به عنوان گروه برتر شناخته شده است. گروه «دالغا» کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران و بیش از 30 کشور دنیا به روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرا در شهرهایی مانند اصفهان، کیش، همدان، کرمان، تهران و تبریز و کشورهایی مانند کانادا، ترکیه، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد، ژاپن، چین، کلمبیا، آذربایجان و اسپانیا اشاره کرد.
کنسرت گروه موسیقی «دالغا» با عنوان «آشیق‌جنون» به سرپرستی و آهنگسازی چنگیز مهدی‌پور و با خوانندگی وَدود موذن، سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:00 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
بلیت فروشی این کنسرت به زودی و از طریق سامانه تلفنی 02184200 و سایت اینترنتی www.84200.ir آغاز می‌شود.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها