کنسرت «اردشیر کامکار» در شهرستان الشتر برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت «اردشیر کامکار» در شهرستان الشتر برگزار می‌شود

Admin 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737596
بازدید : 44
1 پسند
خلاصه خبر : هم‌زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) کنسرت «اردشیر کامکار» در شهرستان الشتر برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

هم‌زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)
کنسرت «اردشیر کامکار» در شهرستان الشتر برگزار می‌شود
گروه موسیقی «اردشیر کامکار» در نخستین گام از برگزاری تور کنسرت‌هایش، هم‌زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) به شهرستان الشتر می‌رود.
هم‌زمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص) تور کنسرت‌های گروه «اردشیر کامکار» سه‌شنبه 8 دی با اجرایی در استان لرستان و در سالن شهید ارکیا شهرستان الشتر آغاز می‌شود.
در این کنسرت اردشیر کامکار که خود از نوازندگان چیره‌دست کمانچه است، فرج علیپور را به عنوان نوازنده مهمان به گروه دعوت کرده است. به این ترتیب مخاطبان این کنسرت می‌توانند صدای دو تن از کمانچه‌نوازان بزرگ معاصر را هم زمان در یک کنسرت بشنوند.
همچنین وحید تاج و حشمت رجب‌زاده خوانندگی گروه را برعهده دارند.
اجرای گروه «اردشیر کامکار» شامل دوبخش است؛ در بخش نخست قطعه‌هایی با اشعار فارسی و سروده‌هایی از مولانا و امیری و با صدای وحید تاج اجرا می‌شود و در بخش دوم حشمت‌ رجب‌زاده قطعه‌هایی از موسیقی کردی، لری و بختیاری را می‌خواند.
تنظیم این قطعات را اردشیر کامکار انجام داده است.
گروه اردشیر کامکار درسال ۹۲ همکاری خود را با تعدادی از نوازندگان و خواننده‌های خوش ذوق آغاز نمود که حاصل آن، اجرای کنسرت‌هایی در اوائل سال ۹۳، درشهرهای کرمانشاه و تهران وهمچنین، کنسرت‌هایی است که تا پایان سال برگزار می‌گردد. ضبط استودیی این آثار نیزبه زودی در قالب سی دی به بازار روانه خواهد شد. جهت تحقق اهداف گروه اردشیر کامکار، دراجرای این کنسرت‌ها، بخش اول به موسیقی سنتی با صدای وحیدتاج و بخش دوم به موسیقی مقامی و نواحی با صدای حشمت اله رجب‌زاده اختصاص یافته است. 
دیگر اعضای گروه «اردشیر کامکار» عبارتند از: کامبیز گنجه‌ای، قاسم رحیم‌زاده ایلخچی، سیاوش کامکار، کامران احمدی، نیریز کامکار، ترگل خلیقی و سیروان منهوبی.
کنسرت گروه «اردشیر کامکار» سه شنبه 8 دی 1394 از ساعت 6 تا 8 در سالن شهید ارکیا، شهرستان الشتر برگزار می‌شود. الشتر یکی از شهرستان‌های استان لرستان است.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به آدرس‌های؛ خیابان بروجردی بالاتر از مصلی، فروشگاه عقیق و خیابان بروجردی، عکاسی پاسارگاد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09336874848 تماس بگیرند.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها