Mohammad Alizadeh – Live Concert Tehran | Dey 94
نویسنده خبر : فاطمه صدریه

Mohammad Alizadeh – Live Concert Tehran | Dey 94

فاطمه صدریه 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737598
بازدید : 20
2161 پسند
خلاصه خبر : هم خوانی محمد علیزاده با یک خواننده روشن دل در تهران...
متن خبر :

هم خوانی محمد علیزاده با یک خواننده روشن دل در تهران

دنیای موسیقی این روزها و پس از دو ماه تعطیلی شاهد برگزاری کنسرت های خوانندگان در سبک های  مختلف می باشد. در این میان موسیقی پاپ همچون گذشته سهم بیشتری را به خود اختصاص داده  و با استقبال خوبی از جانب مخاطبان بی شمار این سبک پرطرفدار  مواجه شده است .

محمد علیزاده که در سال جاری رکورددار برگزاری کنسرت در تهران و سایر شهرهای کشور می باشد در روزهای ابتدایی فصل سرما در شش سانس به دیدار مخاطبان خود در پایتخت کشور رفت . این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری ایران گام در سه روز و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد .

پنج شنبه شب مصادف با 4 دی ماه سال جاری  هواداران بی شمار محمد علیزاده  شاهد یکی دیگر از اجراهای موفق  این خواننده محبوب کشور بودند .

ساعت از 22 شب گذشته بود که نوازندگان ارکستر محمد علیزاده در میان تشویق بی امان حضار پا بروی استیج گذاشتند و با نواختن قطعه ی “خیلی برام عزیزه” آغاز گر این اجرا بودند . پس از دقایقی از نواختن این قعطه محمد علیزاده از میان یکی از ستون های قرار گرفته بروی استیج بیرون آمد و درمیان استقبال بی نظیر هواداران خود به اجرای این ترانه زیبا پرداخت . در ادامه و پس از سلام و خوش آمد گویی این خواننده محبوب کشور ترانه های “هواتو کردم “،”این اولین باره “،”مرد که گریه می کنه “و “کجا می ری ” را در میان همخوانی زیبای هواداران خود اجرا کرد .

سید محمد موسوی و شهرام محمودی از والیبالیستهای خوب و بسیار محبوب کشور مهمانان ویژه ی این کنسرت بودند که بی نهایت مورد تشویق حضار قرار گرفتند و محمد علیزاده بارها و بارها از آمدنشان ابراز خوشحالی کرد .

در ادامه قطعات “بی حوصله “،”من از عشق بارون”،”فکرشم نکن “اجرا شد تا محمد علیزاده به معرفی اعضای ارکستر خود بپردازد . نوازندگان هنرمند این ارکستر که هرکدام قطعه ای را برای تک نوازی آماده کرده بودند عبارت بودند از محمد شعبانی (پرکاشن)،علی شهبازی (الکتریک)،علی پور نگهبان (بیس)، بهمن میرزاده (بوزوکی )،ایمان ذاکری (درام )،اشکان موسوی (ویولون)،سعید عباسی (کیبرد)،اشکان صدیق آذر،امیر حسین موسوی (رهبر ارکستر).

یکی از نکات زیبا و قابل توجه این کنسرت هم خوانی محمد علیزاده با یک خواننده روشن دل و خوش صدا در اجرای ترانه “می شه نگام کنی ” بود که فضای احساسی و جذابی را در سالن ایجاد کرد و در انتهای این قطعه حضار به صورت ایستاده وی را تشویق کردند .

دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت “عاشقتم یه جور خاص ” ” غم دنیاست “،”برگرد”،”جزتو” و ریمیکسی از چند قطعه پر طرفدار محمد علیزاده بود .

در انتها محمد علیزاده تشکر ی داشت از آقای حسین خانی مدیر برنامه و تهیه کننده آثارش .

باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از شرکت فرهنگی هنری ایران گام که نهایت همکاری را در تهیه هرچه بهتر این گزارش داشتند .

عکاس : مرتضی محمدی

تمامی عکس ها در فایل زیپ

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها