Mohammad Gholipour – Live Concert Tehran | Dey 94
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

Mohammad Gholipour – Live Concert Tehran | Dey 94

امیرحسین احمدی 3 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 738883
بازدید : 22
1 پسند
خلاصه خبر : اولین کنسرت رسمی محمد قلی پور برگزار شد...
متن خبر :

 

اولین کنسرت رسمی محمد قلی پور برگزار شد

 

چندی پیش اولین آلبوم رسمی خواننده ای جوان اما با تجربه راه بازار موسیقی کشور را در پیش گرفت که اتفاقا با اقبال خوبی هم روبرو شد.

محمد قلی پور که پیش تر انتشار چندین تک قطعه را در رزومه خود می دید اولین آلبوم رسمی خود با نام “کاش نمی رفتی” را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد.

اما پس از گذشت مدتی از انتشار آلبوم قلی پور قدمی فراتر برداشت و اولین کنسرت رسمی خود را روز یازدهم دی ماه سال جاری در سالن ایوان شمس به روی صحنه برد.این کنسرت که با نوازندگی گروه شصت به رهبری محمد پور جعفری روی صحنه رفت با استقبال خوب هواداران محمد قلی پور همراه بود.

در این کنسرت قطعاتی چون مداد رنگی،حسرت،تحمل کن،به هر قیمتی،صدای زخمی و .. اجرا شدند که مورد توجه هواداران قلی پور قرار گرفتند.نکته جالب این برنامه اجرای قطعاتی از برنامه به صورت آکوستیک بود که برای اولین اجرای یک خواننده قدمی جسورانه به شمار میرود.

اما قلی پور دو شگفتانه هم برای هوادارن خود در نظر داشت.اجرای دو قطعه انتشار نیافته از او هواداران را تحت تاثیر قرار داد و انرژی مضاعفی را به سالن تزریق کرد.قطعه کاش نمیرفتی و یکی غرق بارونه قطعاتی بودند که قلی پور به عنوان هدیه تقدیم مخاطبان همیشگی خود کرد.

در حاشیه این برنامه قلی پور از هواداران همیشگی خود اینگونه قدردانی کرد: “ثروتمندترین انسان روی زمین هستم که مخاطبانی چون شما دارم.تمام تلاشم را به کار گرفتم تا برنامه ای در شان شما ترتیب دهم.ببخشید اگر نتوانستم آن طور که شایسته شماست بخوانم اما تمام توان خود را به کار بستم تا از من راضی باشید.امیدوارم با حمایت های همیشگی شما کنسرت های بیشتری را به اجرا بگذاریم و روزی فرا برسد که خوانندگان جدید هم فرصتی برای مطرح شدن داشته باشند که این امر بدون حمایت شما ممکن نیست. “

از دیگر حواشی این برنامه می توان به حضور مهمانان ویژه محمد قلی پور اشاره کرد.مهمانانی چون: حسن اسدی.مرجانه گلچین،منیژه گلچین،امیر سینکی،معصومه رضایی زاده،حسین پسندیده،احسان ابراهیمی و سعید قیصری.

عکاس : پریسا فیض اللهی


تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها