7Band – Live Concert Tehran | Dey 94
نویسنده خبر : احسان احمدی

7Band – Live Concert Tehran | Dey 94

احسان احمدی 10 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 739704
بازدید : 28
1477 پسند
خلاصه خبر : اولین کنسرت زمستان گروه سون برگزار شد...
متن خبر :

 

اولین کنسرت زمستان گروه سون برگزار شد

اگر تا به حال اجرای این گروه را از دست داده اید تنها میتوان با یک جمله آن را توصیف کرد.
اجرای واقعی سه موزیسین؛،شاید بهترین جمله برای توصیف اجرای این گروه باشد.
روز پنج شنبه و جمعه که مصادف بود با ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۳۹۴به تهیه کنندگی شرکت آوای دوران،سون یکی از گرم ترین اجراهای زمستانی را رقم زد.

هماهنگی خوب گروه،نورپردازی به جا و به موقع،کمترین اشتباه صدابردای سالن و اجرا و همگام سازی خوب اعضای گروه با مخاطبان از نکاتی بود که شاید در همان نگاه اول چشم مخاطب را خیره میکرد و مورد توجه قرار میگرفت.

اجراهای سون همیشه اجراهای پر انرژی همراه با لحظات احساسی نابی است که تنها مختص این گروه استاین بار هم سون بسیار بی نقص این لحظات را رقم زد.
در این برنامه قطعات پرطرفدار و عملا گلچینی از قطعات این گروه روی صحنه رفت.
من بی تو میمیرم،باور،یه راهی پیش روم بذار،دروغگو،من عاشقت میشم،واست میمیرم،خواهش،ادعا،همش به تو فکر میکنم،بوی عید،ستاره،عشق من،دوست دارم به همراه قطعه جدید سون که به نوعی سورپرایز برنامه نیز بود با نام اولین عشق کنداکتور قطعات سون را برای این دو شب تشکیل میدادند.

اعضای گروه ارکستری که همانند همیشه نقش به سزایی در این اجرای خوب سون داشتند را بهروز علیاری (کیبورد و پیانو)، احمد حضرتی (بوزوکی وگیتار الکتریک)، سعید حسن زاده (گیتار باس)، محمد زمانی (کیبورد)، حمید نصراللهی (پرکاشن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی زاده (گیتار کلاسیک و الکتریک)، هادی جداری (ساکسفون)، پیمان لطیفی (درامز)، حسین کیانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون) تشکیل می دادند که از هماهنگی بسیار بالایی هم برخوردار بودند البته با توجه به ثابت بودن اکثریت اعضای ارکستر در اجراهای سون،بجز این هم از ارکستر انتظار نمی رود اما همچنان و بدون شک یکی از بزرگترین شاخصه های اجرای سون اجرای ارکستر قوی ایشان است.

اما از حواشی این برنامه میتوان به حضور یاشار خسروی و محمدرضا فروتن به عنوان مهمان این اجرا اشاره کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار اولین آلبوم محمدرضا فروتن در مقام خواننده این امر آنچنان دور از ذهن هم نیست.

به طور کلی اجرای سون را میتوان یکی از اجراهای خوب این روزهای بازار موسیقی پاپ عرض یابی کرد که بعد از سال ها فعالیت در این عرصه توانسته به مقبولیت خوبی میان هواداران دست یابد.

عکاس : مرتضی محمدی


تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها