Omid Jahan – Live Concert Tehran | Dey 94
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

Omid Jahan – Live Concert Tehran | Dey 94

شایان رسول زاده 10 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 739709
بازدید : 60
2057 پسند
خلاصه خبر : کنسرت امیدجهان خواننده جنوبی کشور که موسیقی اش سر و صدا های زیادی را در این چند سال اخیر کرده است 19 دی ماه و در یک سانس برگزار شد...
متن خبر :

 

حرکات زیر پوستی به روی پوست رسید!

کنسرت امیدجهان خواننده جنوبی کشور که موسیقی اش سر و صدا های زیادی را در این چند سال اخیر کرده است 19 دی ماه و در یک سانس برگزار شد. 
این کنسرت از حاشیه های بسیار زیادی برخوردار بود و به دلیل سبک موسیقی امیدجهان پیش بینی میشد تا حراست نمایشگاه بین المللی سالن میلاد شب سخت و پرکاری را پشت سربگزارند. 
مخاطبان این خواننده که از روز ها قبل در انتظار این کنسرت بودند به همراه مخاطبانی که با تهیه بلیط از سایت تخفیفا در این کنسرت حضور داشتند،  بر خلاف روال همیشگی کنسرت ها و بدون تاخیر بر روی صندلی های خود نشستند و کنسرت با اجرای موسیقی محلی جنوبی آغاز شد و در ادامه نیز نوازندگان گروه جهان بر روی استیج آمدند. 
"هله دان دان" اولین قطعه ای بود که امید جهان با آن بر روی استیج آمد و از همان ابتدای کار شور و هیجان را به سالن میلاد تزریق کرد، وی بعد از پایان این قطعه به مخاطبان خود خوش آمد گفت و از آنها درخواست کرد در طول کنسرت فقط دست بزنند و حرکات موزون انجام ندهند تا کنسرت به بهترین نحو تا پایان سانس برقرار باشد. 
"حالا بی قرارُم" دومین قطعه ای بود که این خواننده جنوبی اجرا کرد تا سریعا به سراق قطعه ی "سهیلو" برود. 
"ریحانه"، "شکست عشقی"، "یامبو ساله" و "دلبر" از جمله قطعاتی بودند که امید جهان قبل از آنتراک اجرا کرد و سپس برای تعویض لباس استیج را به نوازندگان سازهای کوبه ای اش سپرد.
بعد از آنتراک محمود جهان به دعوت از پسراش به روی استیج آمد تا قطعه "آروم آروم" را اجرا کنند که یک همخوانی خوب را با یکدیگر رقم زند. 
"سیاهه نارگیله"، "هوای گریه"، "حال که دیوانه شدم" و بارون بارونه دیگر قطعاتی بود که امیدجهان در این شب خواند و در پایان "هله دان دان" را به عنوان قطعه آخر اجرا کرد. 
سید جواد هاشمی، سامان گوران، امین زندگانی به همراه همسر اش الیکا عبدالرزاقی وحسین کعبی نیز از جمله مهمان های جهان بودند.

عکاس : سمیرا سلیمانی


تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها