نشست خبری آلبوم خاطره ها با صدای “نریمان”
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

نشست خبری آلبوم خاطره ها با صدای “نریمان”

شایان رسول زاده 16 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 740358
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر : نشست خبری آلبوم خاطره ها با صدای نریمان خواننده خوش نام موسیقی کشور که چند سالی از بازار مجاز موسیقی به دور بود عصر جمعه در مجتمع تجاری چارسو با حضور خبرنگاران و طرفداران این خواننده برگزار شد...
متن خبر :

 

ترافیک چاشنی خاطره ها شد!

نشست خبری آلبوم خاطره ها با صدای نریمان خواننده خوش نام موسیقی کشور که چند سالی از بازار مجاز موسیقی به دور بود عصر جمعه در مجتمع تجاری چارسو با حضور خبرنگاران و طرفداران این خواننده برگزار شد.

این نشست خبری با تاخیر یک ساعته برگزار شد که ایمان عابد مدیر برنامه های نریمان دلیل این تاخیر طولانی را ترافیک شهر تهران خواند.

در ابتدای برنامه کلیپ هایی از نریمان که در سال های گذشته از شبکه های ماهواره ای پخش شده بود نمایش داده شد و در ادامه ایمان عابد با خوش آمدگویی برنامه را آغاز کرد و در ابتدای صحبت هایش حضار را دعوت به دیدن کلیپی از رونمایی آلبوم خاطره ها که در منزل وی با حضور هنرمندان برگزار شده بود دعوت کرد.

نشست خبری بعد از پایان کلیپ و با دعوت عابد از نریمان ادامه پیدا کرد و نریمان نیز با خوش آمدگویی به خبرنگاران و طرفداران اش پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی درباره سوال خبرنگاری که راجع به آلبوم تابستان 86 و ممنوع الکاری وی سوال کرد گفت: تابستان 86 در واقع اسفند ماه سال 85 مجوز گرفت و برای بهار قرار بود پخش بشود که این اتفاق رخ نداد و موکول شد به تابستان که اتفاق های خوبی برای آن آلبوم افتاد.

وی در باره ممنوع الکاری اش ادامه داد: من تنها به دلیل کلیپ هایی که از من در شبکه های ماهواره ای که دارای مجوز بودند اما مجوز نداشتند از بازار مجاز موسیقی دور شدم که در این سالها آلبوم هایی در شبکه های مجازی منتشر کردم.

وی درباره حضوراش در صدا و سیما افزود: بعد از حل شدن مشکلتمان در ارشاد بنده در برنامه خوشا شیراز حضور پیدا کردم و برنامه ای را در شبکه نسیم ضبط کردیم و فعالیت های دیگری نیز در صدا و سیما رخ خواهد داد.

خواننده آلبوم خاطره ها درباره رایگان بودن بلیط های کنسرت اش در شهرستان ها گفت: به دلیل گران بودن بلیط ها در تمام سال ها به این فکر میکردم که چگونه میشود شادی را به خانه های دیگران برد و حتی کسانی که وضعیت مالی منسبی ندارند به کنسرت ها بیایند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم به کمک بهزیستی و خیریه ها اولین اجرا دز هر شهرستان را به صورت رایگان برگزار کنیم.

نریمان در پایان و درباره تور کنسرت هایش گفت: قرار بود قبل از عید در سالن میلاد برنامه ای داشته باشیم که به دلیل پر بودن سالن این اتفاق رخ نداد و به امید خدا برای اردیبهشت ماه در تهران به روی استیج خواهیم رفت.

این نشست با جشن امضا و عکس های یادگاری به پایان رسید.


عکاس : علیرضا صبوری

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها