سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد
نویسنده خبر : Admin

سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد

Admin 31 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 742504
بازدید : 40
2 پسند
خلاصه خبر : پاسخ حسین نوش‌آبادی  به اعتراض‌های برخی خوانندگان پاپ . سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد...
متن خبر :

 

پاسخ حسین نوش‌آبادی  به اعتراض‌های برخی خوانندگان پاپ 

سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد

سالار عقیلی با دیگران متفاوت است. شرایط و نوع تعامل او با مسئولان و مدیران و دلبستگی‌اش به نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نبوده و نیست و صدای ایشان را می‌توان در بسیاری از سریال‌های تاریخی شنید. او در این میان غفلتی کرد و آن هم به خاطر اینکه ماهیت آن شبکه را نمی‌دانست و بعد از حضورش در آن، متوجه شد که نباید در آن شرکت می‌کرده و بعد از آن هم پیامی داد و از این بابت عذرخوهی کرد.
 
آقای عقیلی در نامه‌ی خود به این مسأله اشاره کرد که همیشه برای مردم و کشورش خوانده و عاشق ایران است. همچنین تأکید کرد که فردی سیاسی نیست. ضمن آنکه ایشان زمان مصاحبه‌اش با آن شبکه، از اروپایی‌ها انتقاد کرد که امکان ترویج موسیقی ایرانی را فراهم نمی‌کنند و در واقع از فرهنگ و هنر ایرانی هراس دارند. ایشان هیچ مسأله‌ای برخلاف مصالح کشورش بیان نکرد.
 
من در کنفرانس مطبوعاتی نیز به این مسأله اشاره کردم که این حرکات نه قابل دفاع است و نه قابل توجیه؛ اما آقای عقیلی عذرخواهی کردند و از سوی دیگر، بارها پایبندی‌شان به نظام و کشور را نشان داده‌اند و این رفتار با کسی که مدام با شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو تلویزیون‌های غیرمجاز رابطه دارد، تفاوت می‌کند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها