«سالار عقیلی» با آلبوم «قصه‌ باران» به وطن بازگشت
نویسنده خبر : Admin

«سالار عقیلی» با آلبوم «قصه‌ باران» به وطن بازگشت

Admin 1 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 742523
بازدید : 92
0 پسند
خلاصه خبر : «سالار عقیلی» خواننده‌ای که با خواندن موسیقی تیتراژ بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شهرت زیادی برای خود کسب کرده، در یکی از پر حاشیه‌ترین مقاطع زندگی هنری اش، آلبوم جدید خود با نام «قصه باران» به آهنگسازی «امین بیات» را منتشر کرد...
متن خبر :

 

«سالار عقیلی» خواننده‌ای که با خواندن موسیقی تیتراژ بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شهرت زیادی برای خود کسب کرده، در یکی از پر حاشیه‌ترین مقاطع زندگی هنری اش، آلبوم جدید خود با نام «قصه باران» به آهنگسازی «امین بیات» را منتشر کرد، این آلبوم از امروز دوشنبه ۱۲ بهمن به صورت فیزیکی و دیجیتال (از طریق وبسایت بیپ تونز) وارد بازار شده و همه این اتفاقات در حالی است که تا همین چند روز پیش زمزمه‌هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن وی از جشنواره موسیقی فجر نیز به گوش می‌رسید.

آلبوم «قصه باران» شامل 8 قطعه به نام های «رقصیدن سرو»، «تکنوازی تار»، «فکر تو»، «روی او»، «شهیدان عشق»، «قصه باران»، «تکنوازی ویلنسل» و «دریای طوفانی» است، فضای صوتی این آلبوم بیش از موسیقی ایرانی به موسیقی تلفیقی نزدیک شده، و از تکرار همیشگی که در آثار ایرانی رخ می‌دهد دوری جسته است.

امین بیات (آهنگساز و تنظیم کننده) در مورد فضای موسیقایی آلبوم «قصه باران» می‌گوید: «آنسامبل کوچکی در این آلبوم استفاده شده و ارکستر، ارکستر بزرگی نیست. سازها با وسواس انتخاب شده‌اند و از لحاظ تنظیم و فضای کاری سعی در فضای جدید در موسیقی ایرانی شده است، از جمله استفاده از سازهای ویولنسل، لاعود و نیز سازهای کوبه ای خاص مانند بندیر و غیره.»

کریم قربانی (ویولنسل)، حسن خدایی نیا (کمانچه)، فرهاد فتحی راد (سنتور)، مرتضی یگانه راد (تمبک)، فراز نصیری (لاعود)، مهدی ابراهیمی (پیانو)، مجید یگانه راد (بندیر، دف و سازهای کوبه ای) و امین بیات (تار، سه تار، تارباس، آهنگساز و تنظیم کننده) به عنوان نوازنده، حسن خدایی نیا (استدیو پاییز) و کامبیز شاهین مقدم (استدیو پاپ) به عنوان صدابردار در این اثر با سالار عقیلی همکاری داشته اند، همچنین کامبیز شاهین مقدم کار میکس و مسترینگ این اثر را برعهده داشته و سهیل حکمت آرا ناظر ضبط آلبوم «قصه‌ باران» بوده است.

«سالار عقیلی» با انتشار اثر جدیدش به تمام شایعات مبنی بر ممنوع الکاری اش خاتمه داد و مشخص کرد که همچون گذشته به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است که روند تولید آلبوم «قصه‌ باران» از سال ۹۲ آغاز شده و از پاییز ۹۳ نیز ضبط صدای «سالار عقیلی» ادامه داشته است.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها