پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

Admin 8 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 743425
بازدید : 48
0 پسند
خلاصه خبر : ه گزارش روابط‌عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، این گرافیست درباره‌ی طراحی این پوستر اظهار کرد: «پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به رنگ زرشکی لاکی که یک رنگ اصیل ایرانی محسوب می‌شود، طراحی شده است. این پوستر به صورت  انتزاعی طراحی شده است و در آن از المان‌های موسیقایی، صدا و ضبط استفاده کرده‌ام.»...
متن خبر :

 

پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی «پونه میرلو» منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، این گرافیست درباره‌ی طراحی این پوستر اظهار کرد: «پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به رنگ زرشکی لاکی که یک رنگ اصیل ایرانی محسوب می‌شود، طراحی شده است. این پوستر به صورت  انتزاعی طراحی شده است و در آن از المان‌های موسیقایی، صدا و ضبط استفاده کرده‌ام.»

او ادامه داد: «از آنجایی که جشنواره امسال دارای بخش جایزه است، سعی کردم این موضوع را در طراحی مد نظر قرار دهم و بر همین اساس سی‌دی‌ای که وسط پوستر می‌بینید، نشان‌دهنده‌ی این بخش است،‌ علاوه بر آن، نمادی که در بخش مرکزی اثر است،  ملهم از یک شیوه‌ی نت‌نویسی قدیمی به نام ایقاع‌نویسی است.»

این گرافیست با بیان اینکه برای طراحی پوستر سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر روی امواج صوتی و فرکانس‌های صدا تمرکز داشته است، افزود:  «در این اثر شکل ساز به صورت انتزاعی در پوستر آمده است، در بخش پایین اثر،  سازی چون کمانچه و  در بخش بالایی ساز تنبور به عنوان دو ساز کهن ایرانی الهام‌بخش بوده است، همچنین خط‌های عمودی و موج‌دار نشان‌دهنده‌ی تارهای ساز و فرکانس است. انتخاب سازها، رنگ پوستر و ترکیب آن با طلایی درخشان(چاپ طلاکوب روی قرمز لاکی)  با توجه به پیام جشنواره مبنی بر «ایران فرهنگی» انتخاب شده است.» 

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از 21 بهمن تا یکم اسفند برگزار می‌شود.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها