Reza Dokht – Live Concert Karaj | Bahman 94
نویسنده خبر : Admin

Reza Dokht – Live Concert Karaj | Bahman 94

Admin 13 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 744127
بازدید : 12
7428 پسند
خلاصه خبر : کنسرت رضا دخت شنبه هفدهم بهمن ماه به سرپرستی و نوازندگی درام محسن افشار در سالن سیروس صابر کرج و در قالب جشنواره موسیقی فجر استان البرز برگزار شد...
متن خبر :

 

کنسرت رضا دخت شنبه هفدهم بهمن ماه به سرپرستی و نوازندگی درام محسن افشار در سالن سیروس صابر کرج و در قالب جشنواره موسیقی فجر استان البرز برگزار شد.
اولین قطعه ، آهنگ  شاد «چقدر خوب شد» بودکه با استقبال گرم مخاطبین همراه گردید. 
«با تو خوشبختم»، «آره تو دنيامي»، «دوستت دارم»، «ياد تو»، «پريشون»، «احساس فروردين»، «من نگاه»، «تا اين اندازه»، «قلبم هنوز گيره»، «باورم نميشه»، «حواست نيست»، «بي معرفت» و «پريشون» نام دیگر قطعاتی بودند که به ترتیب در این کنسرت اجرا شدند. 
نوازندگان این کنسرت  را مجید کاشانیان (کیبورد 1)، پیمان محبت پور (کیبورد 2)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، محمد عارف (گیتار)، علی حقیقی (گیتار الکتریک) و پارسا کیا (پرکاشن) نوازندگان حاضر در ارکستر رضا دخت را تشکیل می دادند، در پایان برنامه، یک قطعه بی کلام نواختند که بسیار مورد توجه واقع شد. 
گفتنی ست، جشنواره موسیقی فجر استان البرز، 15 الی 20 بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری سپهر مهر و ماه برگزار شد.   
 رضا دخت که آلبوم «احساس فروردین» را در کارنامه هنری خود دارد. 


عکاس : علی حمصیان

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 


 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها