«فنجون برعکس» علیرضا روزگار در راه است
نویسنده خبر : Admin

«فنجون برعکس» علیرضا روزگار در راه است

Admin 2 مارس 2016 0 نظر
کد خبر : 747200
بازدید : 106
1 پسند
خلاصه خبر : «فنجون برعکس» علیرضا روزگار در راه است علیرضا روزگار خواننده پاپ کشورمان در خصوص آلبوم جدید خود گفت: آلبوم «فنجون برعکس» با فضایی عاشقانه و احساسی پنج شنبه 13 اسفند منتشر می‌شود که قطعات ریتمیک اما آرام در آن وجود دارد که از لحاظ تنظیم با دیگر آلبوم‌های من متفاوت است و برای تولید این آلبوم با افراد بسیار قوی کار کردم. وی در مورد عواملی که با او همکاری داشته‌ است، بیان کرد: تنظیم برعهده شهاب اکبری، انوش تقوی، پازل باند، افشین آذری، امیر حیدری، حمید مرادی، امید نعمت‌الهی محمد اسلامی، عبدالجبار کاکائی و عباس لطفی(ترانه سرا) و آهنگسازی هم توسط بردارم مصطفی روزگار انجام شده است. روزگار در ادامه از نام قطعه‌ها گفت: ثانیه‌های سنگین، مکث کن، از این فاصله، اخلاق بد، تبریک، فنجون برعکس، تلنگر بارون، من با تو، حال من، بارون از قطعات این آلبوم هستند. وی در خصوص وقفه طولانی که در ساخت آلبوم‌هایش پیش آمد، بیان کرد: به طور تقریبی یک وقفه 4 ساله پیش آمد که به دلیل مشکلات مجوز و قرارداد و حساسیت‌های خودم زمان برد و از بین 24 قطعه 10 آهنگ را برای انتشار انتخاب کردیم. گفتنی است؛ علیرضا روزگار در اردیبهشت 95 در تهران و نمایشگاه بین‌المللی میلاد کنسرت خواهد داشت و آلبوم جدید را نیز اجرا خواهد کرد.
متن خبر :


 

«فنجون برعکس» علیرضا روزگار در راه است
علیرضا روزگار خواننده پاپ کشورمان در خصوص آلبوم جدید خود گفت: آلبوم «فنجون برعکس» با فضایی عاشقانه و احساسی پنج شنبه 13 اسفند منتشر می‌شود که قطعات ریتمیک اما آرام در آن وجود دارد که از لحاظ تنظیم با دیگر آلبوم‌های من متفاوت است و برای تولید این آلبوم با افراد بسیار قوی کار کردم.
 
وی در مورد عواملی که با او همکاری داشته‌ است، بیان کرد: تنظیم برعهده شهاب اکبری، انوش تقوی، پازل باند، افشین آذری، امیر حیدری، حمید مرادی، امید نعمت‌الهی محمد اسلامی، عبدالجبار کاکائی و عباس لطفی(ترانه سرا) و آهنگسازی هم توسط بردارم مصطفی روزگار انجام شده است.
 
روزگار در ادامه از نام قطعه‌ها گفت: ثانیه‌های سنگین، مکث کن، از این فاصله، اخلاق بد، تبریک، فنجون برعکس، تلنگر بارون، من با تو، حال من، بارون از قطعات این آلبوم هستند.
 
وی در خصوص وقفه طولانی که در ساخت آلبوم‌هایش پیش آمد، بیان کرد: به طور تقریبی یک وقفه 4 ساله پیش آمد که به دلیل مشکلات مجوز و قرارداد و حساسیت‌های خودم زمان برد و از بین 24 قطعه 10 آهنگ را برای انتشار انتخاب کردیم.
 
گفتنی است؛ علیرضا روزگار در اردیبهشت 95 در تهران و نمایشگاه بین‌المللی میلاد کنسرت خواهد داشت و آلبوم جدید را نیز اجرا خواهد کرد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها