Chaartaar – Live Concert Tehran | Farvardin 95
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

Chaartaar – Live Concert Tehran | Farvardin 95

امیرحسین احمدی 1 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 751982
بازدید : 52
3978 پسند
خلاصه خبر : فستیوالِ نوروزیِ برجِ میلادِ امسال،با اجرای چارتار آغاز شد.چارتار که پس از موفقیت آلبوم اخیر خود با نام‌ «جاده می رقصد»؛کنسرت های خوبی را هم روی صحنه برده بود،توانست با یک اجرای استاندارد هواداران نوروزی خود را راضی و خوشنود روانه منازل کند...
متن خبر :

فستیوالِ نوروزیِ برجِ میلادِ امسال،با اجرای چارتار آغاز شد.چارتار که پس از موفقیت آلبوم اخیر خود با نام‌ «جاده می رقصد»؛کنسرت های خوبی را هم روی صحنه برده بود،توانست با یک اجرای استاندارد هواداران نوروزی خود را راضی و خوشنود روانه منازل کند.

طبق وعده مدیریت برج میلاد،گروه موسیقی «کوچه نوازان» که متشکل از کودکان کار بودند،پیش از اجرای چارتار به روی سن آمدند و قطعاتی را برای مخاطبان نواختند که به نوعی سورپرایز برنامه بودند و اعلام قبلی مبنی بر حضور آن ها به حضار ارائه نشده بود.
اما پس از این اجرای شاد و انرژیک؛که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت؛اعضای چارتار روی سن آمدند و به اجرای منتخبی از قطعات دو آلبوم «باران تویی» و «جاده میرقصد» پرداختند.
اعضای گروه چارتار را در این اجرا آرمان گرشاسبی (خواننده)،اشکان آبرون (کیبرد)،آرش مقدم (درامز)،کیان ایرجی (گیتار الکتریک) و کوروش بابایی (کمانچه)،تشکیل می دادند.

از حواشی این برنامه می توان به حضور سروش صحت بر سالن و تقدیم شدن اجرای گروه به استاد محمدرضا شجریان اشاره کرد.

عکاس : درسا اسدی

تمامی عکس ها در فایل زیپ

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها