Pallet – Live Concert Tehran | Farvardin 95
نویسنده خبر : Admin

Pallet – Live Concert Tehran | Farvardin 95

Admin 1 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 751985
بازدید : 36
4323 پسند
خلاصه خبر : پالت دومین اجرای فستیوال نوروزی ۹۵ زا زوی صحنه برد...
متن خبر :

پالت دومین اجرای فستیوال نوروزی ۹۵ زا زوی صحنه برد.

به گزارش روابط عمومی این کنسرت، در کنسرت شب گذشته «پالت» هنرمندان زیادی از جمله تورج شعبانخانی، فردین خلعتبری، حبیب رضایی و… حضور داشتند که اعضای گروه، قطعات جداگانه‌ای را به این هنرمندان تقدیم کردند و با اجرای تصنیفی از محمدرضا شجریان با مطلع «سیمی کز بن آن کاکل آیو/ مرا خوشتر ز بوی سنبل آیو» با شعری از باباطاهر که از ساخته‌های حسن یوسف‌زمانی است، با ابراز امیدواری برای شنیدن دوباره آواز شجریان، برای او آرزوی سلامتی کردند.
کنسرت گروه «پالت» با اضافه شدن تدریجی اعضای گروه روی استیج و با  قطعه «یادگار دوست» از آلبوم «آقای بنفش» آغاز شد که به دلیل ریتم تندش در شروع کنسرت، شور و حالی خاصی به سالن داد. قطعه والس «ماهی و گربه» و قطعه «لیلی» دیگر قطعات بودند که خطوط ملودی‌های آکاردئون به نوازندگی سردار سرمست، در کنار ساکسیفون روزبه اسفندارمز و سولوهای موجز و انتخاب شده‌اش، باعث شد سالن به هیجان بیاید.
قطعه آرام و عاشقانه «از سرزمین‌های شرقی» با پیانوی سردار سرمست، ویولنسل مهیار طهماسبی و کلارینت روزبه اسفندارمز در حالی اجرا شد که ویدئوی این قطعه به کارگردانی سارا طبیب‌زاده روی صحنه پخش می‌شد. بعد از آن «پالت» باز هم آهنگ دیگری از اولین آلبوم خود با نام «والس شماره 1» اجرا کرد که به دلیل فرم موسیقایی، ریتم والس و ترانه عاشقانه‌اش بسیار بین طرفداران «پالت» محبوب است. در ادامه، «مثلث» یکی دیگر از قطعات پرطرفدار این گروه خوانده شد که مهیار طهباسبی (نوازنده ویلونسل) در برخی از قسمت‌های آن که پیش از این با صدای مهدی ساکی شنیده بودیم، به عنوان خواننده همراه شد. در ادامه، بخش اول برنامه با اجرای قطعه «خونه مادربزرگه» که با سولوی ویلنسل آغاز می‌شود و این ساز در ادامه به صورت کاملا شفاف، رنگ موثری به این قطعه می‌دهد، به اتمام رسید که همانند همیشه مردم در بخش انتهایی آن، با خواندن شعر خونه مادربزرگه، گروه را همراهی کردند.

در ادامه قطعات منتخبی از دو آلبوم موفق پالت اجرا شدند که بسیار هم مورد توجه قرار گرفتند.

شایان ذکر است که روزبه اسفندارمز (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور، هم‌خوان)، امید نعمتی (خواننده)، داریوش آذر (کنترباس، هم‌خوان)، کاوه صالحی (گیتار، هم‌خوان)، مهیار طهماسبی (ویولنسل، هم‌خوان)، سردار سرمست (آکاردئون، کیبورد، هم‌خوان) و امین طاهری (درامز) اعضای گروه «پالت» را تشکیل می دادند که به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اُف روی صحنه رفتند.

از حواشی این برنامه می توان به حضور حبیب رضایی، فردین خلعتبری، تورج شعبانخانی، پوریا پورسرخ، گروه «دنگ شو»، گروه «عجم»، گروه «بمرانی»، سجاد افشاریان، محمدرضا عقیلی، منصور ضابطیان، علی جعفری‌پویان، کوروش بابایی، علیرضا تهرانی، فریبا نادری، محمد پرویزی و سارا منجزی‌پور به عنوان مهمان ویژه در این کنسرت اشاره کرد.

عکاس : سامیار خسروی

تمامی عکس ها در فایل زیپ

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها