آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای «حمید عسکری» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای «حمید عسکری» منتشر شد

Admin 19 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 754602
بازدید : 44
1 پسند
خلاصه خبر : ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» از صبح امروز سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد...
متن خبر :

 

آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای «حمید عسکری» منتشر شد

ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» از صبح امروز سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

این آلبوم شامل نه قطعه به نام های «کلافه»، «اتاق خواب»، «رویا»، «توقع»، «دوستای مشترک»، «دیوونه وار»، «نفرین»، «اصرار» و «وای از عشق» است و تنظیم‌های قطعات توسط «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «مهران خالصی» و «مهران عباسی» انجام شده و تمامی ترانه‌ها هم از سروده‌های «علی ایلیا» است.

شایان ذکر است که پیش از این آلبوم «کما ۱»، «کما۲»، «کما۳»، «خوشبختی» و «از عشق» از حمید عسکری منتشر و راهی بازار شده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «دیوونه‌وار» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها