آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن با تنظیم سیروان وارد بازار خواهد شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن با تنظیم سیروان وارد بازار خواهد شد

Admin 20 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 754768
بازدید : 34
1 پسند
خلاصه خبر : بابک زرین آهنگساز در خصوص انتشار آلبوم محمدرضا فروتن پس از 6 سال بیان کرد: آلبوم فروتن از سال 89 فعالیت‌هایش آغاز شده و تنظیم سیروان خسروی و اشعار افشین یداللهی در کنار آهنگسازی بنده در در این آلبوم به موفقیت فروتن کمک کرده است...
متن خبر :

 

بابک زرین آهنگساز در خصوص انتشار آلبوم محمدرضا فروتن پس از 6 سال بیان کرد: آلبوم فروتن از سال 89 فعالیت‌هایش آغاز شده و تنظیم سیروان خسروی و اشعار افشین یداللهی در کنار آهنگسازی بنده در در این آلبوم به موفقیت فروتن کمک کرده است.

وی ادامه داد: فروتن با اتکا به شهرت خود می‌توانست آلبومش را منتشر کند؛ اما دست نگه داشت و اطلاعات موسیقایی خود را با آموزش و یادگیری سازهای پیانو، دف، تنبک افزایش داد تا هرچه بیشتر به بهتر شدن آلبوم خود کمک کند. البته این آلبوم روزهای پایانی دریافت مجوز را طی می‌کند و امیدوارم طی دو ماه آینده وارد بازار موسیقی شود.

آهنگساز «معمای شاه» اظهار کرد: در مقابل، افراد مشهور و ستاره‌های دیگری وجود دارند که نه سواد موسیقایی دارند و نه با بزرگان همکاری داشته و فقط با تکیه بر شهرت خود قطعاتی را منتشر می‌کنند که در نهایت با استقبال هم روبرو نمی‌شوند. اما تصور می‌کنم در رابطه با محمدرضا فروتن اتفاق دیگری بیفتد و مردم وی را علاوه بر بازیگر به عنوان خواننده هم بپذیرند.

زرین همچنین درباره قطعات ساخته‌شده برای سریال «معمای شاه» عنوان کرد: علاوه بر دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی و موسیقی متن، قطعات دیگری را هم با صدای سالار عقیلی برای سریال ساخته‌ایم که تازه‌ترین آن «عاشقان وطن» نام دارد.

وی افزود: مجموع قطعات ساخته شده در قالب دو آلبوم، مهر ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد و چند قطعه دیگر این سریال هم با صدای امیریل ارجمند در حال ساخت و ضبط است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها