محمد علیزاده در تهران روی صحنه رفت
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

محمد علیزاده در تهران روی صحنه رفت

امیرحسین احمدی 27 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 755897
بازدید : 18
2761 پسند
خلاصه خبر : محمد علیزاده روز پنج شنبه و جمعه مصادف با ۱ و ۲ اردی بهشت ۱۳۹۵ روی صحه رفت تا با هواداران خود دیدار با شکوهی داشته باشد...
متن خبر :

محمد علیزاده روز پنج شنبه و جمعه مصادف با ۱ و ۲ اردی بهشت ۱۳۹۵ روی صحه رفت تا با هواداران خود دیدار با شکوهی داشته باشد.ایشان که سال گذشته رکورد دار اجرای کنسرت پاپ در کشور بود،سال ۹۵ را هم با انرژی عجیبی آغاز کرد.او این کنسرت را در حالی برگزار کرد که حدود دو هفته دیگر (16 و 17 اردیبهشت) طی دو شب و چهار سانس بار دیگر در تهران به اجرای زنده خواهد پرداخت.

امیرحسین اویسی (نوازنده پیانو و کیبورد) و رهبر ارکستر،علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک و کلاسیک)،ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویلن)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان صدیق آذر (لانچ پد)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، بهمن میرزازاده (بوزوکی) و سعید عباسی (کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند که در این برنامه نمایش قابل قبول و هماهنگی را از خود به یادگار گذاشتند.

از حواشی این برنامه میتوان به حضور مهمانان ویژه ای از جمله بهاره رهنما، الهام حمیدی، سید مجید بنی‌فاطمه، میلاد ترابی، پیام صالحی، رضا نوری و یاحا کاشانی اشاره کرد که در این برنامه حضور یافتند و به تماشای کنسرت «محمد علیزاده» نشستند.

شایان ذکر است که این برنامه به همت موسسه ایرانگام و مدیریت صدرالدین حسین خانی به روی صحنه رفت و قرار است در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردی بهشت ماه بار دیگر محمد علیزاده با هواداران خود دیدار تازه کند.

عکاس : حسین راد

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها