کنسرت امین رستمی در تهران برگزار شد
نویسنده خبر : Admin

کنسرت امین رستمی در تهران برگزار شد

Admin 29 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 756169
بازدید : 98
8 پسند
خلاصه خبر : امین رستمی هنرمند جوان و خوش صدای کشورمان ، ششم اردیبهشت ماه برروی صحنه رفت تا شبی پر از احساس را برای هوادارانش رقم بزند...
متن خبر :

 

امین رستمی هنرمند جوان و خوش صدای کشورمان ، ششم اردیبهشت ماه برروی صحنه رفت تا شبی پر از احساس را برای هوادارانش رقم بزند.

پس از پخش تیزرهای تبلیغاتی ، نوازندگان ارکستر امین رستمی بر روی صحنه آمدند و در حالی که تصویر امین رستمی  در حال ورود به روی استیج از نمایشگر های سالن  پخش می شد پا به صحنه گذاشت و قطعه پرطرفدار “بارون” را اجرا کرد . بی هوا ، دیوونگی با تو ، اینقدر تورو دوس دارم ، چقد عوض شدی ،عشقم، حسم کن ، دلم گرفته ، معجزه ، آی تو و دریا قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند .

محمد علیزاده ، مهدی کرد، امید جهان ،محمد حسام و  کوشان حداد میهمانان ویژ] رستمی در این شب بودند.

ادوارد دانيل زاده، تورج توسلي نيا، عليرضا قدير زارع، آرش جامع، كيوان بهرامي، سعيد عليرضايي، هنريك دربوغوسيانس، روزبه عمومي به رهبری پاشا یثربی و مدیریت حمیدرضا حسینخان ارکستر امین رستمی را تشکیل می دادند.

کارگردانی این کنسرت بر عهده آرش بهمنی بوده است و امین رستمی به تهیه کنندگی گروه شرکت های تندیس و به همت شرکت محترم آوای سل فا بر روی صحنه رفت.

 

عکاس : سارا گران نظر
تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها