دومین عیدانه محمد علیزاده در روز مبعث
نویسنده خبر : بیتا مهدوی

دومین عیدانه محمد علیزاده در روز مبعث

بیتا مهدوی 7 می 2016 0 نظر
کد خبر : 757119
بازدید : 56
4954 پسند
خلاصه خبر : علیزاده اینبار هم با انرژی بسیار به دیدار هوادارن رفت.اوکه سال پرکاری را آغاز کرده در آستانه انتشار آلبوم جدید خود گلچینی از قطعات پر طرفدار خود را نثار بینندگان این برنامه کرد...
متن خبر :

 

محمد علیزاده بار دیگر در تهران به روی صحنه رفت.

این کنسرت در حالی برگزار شد که اولین کنسرت های محمد علیزاده در سال جدید با استقبال بی نظیر هوادارن بسیار موفق برگزار میشد.
علیزاده اینبار هم با انرژی بسیار به دیدار هوادارن رفت.اوکه سال پرکاری را آغاز کرده در آستانه انتشار آلبوم جدید خود گلچینی از قطعات پر طرفدار خود را نثار بینندگان این برنامه کرد.

اجرای علیزاده اصولا چند نکته بارز را داراست.اولین نکته شاید فضای عرفانی اجراها و ارتباط الهی است که علیزاده در فضا حاکم میکند باشد که ارتباط خوبی هم با مخاطب برقرار میکند،این نکته را شاید به شکل واضح بتوان از روز اجرای اینبار علیزاده هم دریافت،اجرایی که با نام پیامبر اکرم در روز مبعث عجین شده بود.

نکته دوم اجرای علیزاده را شاید در گروه توانمند علیزاده بتوان جست و جو کرد.گروهی که در طول سالیان اخیر کمترین تغییرات را داشته و استاندارد های قابل قبولی برنامه خود را ارائه میکند.نکته ای که متاسفانه در اکثریت کنسرت های پاپ این روزها به ندرت شامل آن هستیم و دلیل آن هم به طور قطع باید در مسائل مالی جست و کرد.

نکته سوم این برنامه ها را میتوان در طراحی صحنه و طراحی لباس محمد علیزاده جست و جو کرد.نکته ای که به درک بهتر اجرا و چشم نواز بودن اجرا کمک شایانی میکند.

این برنامه هم مانند برنامه های دیگر محمد علیزاده به همت شرکت ایرانگام و تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی به روی صحنه رفت که از نام آشنایان و بزرگان صنعت موسیقی کشورمان به شمار می روند.

 

عکاس : سمیرا سلیمانی

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها