ویدئو «عشق مشترک» با صدای «ماکان» منتشر شد
نویسنده خبر : Faezeh Zare

ویدئو «عشق مشترک» با صدای «ماکان» منتشر شد

Faezeh Zare 13 می 2016 0 نظر
کد خبر : 757937
بازدید : 52
0 پسند
خلاصه خبر : ویدئو «عشق مشترک» با صدای «ماکان» به کارگردانی محمد سیحونی منتشر شد
متن خبر :

ویدئو «عشق مشترک» با صدای «ماکان» منتشر شد

«عشق مشترک» آخرین تک آهنگ منتشر شده خواننده خوش صدای کشورمان ماکان است که ویدئو آن به کارگردانی محمد سیحونی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

ماکان در خصوص انتشار این ویدئو عنوان کرد:” از قبل تصمیم داشتم پیش از انتشار آلبوم یک قطعه را به صورت ویدئو منتشر کنم. «عشق مشترک» را برای ساخت ویدئو مناسب دیدم چرا که اسم آلبوم که «هوای خنک» نام دارد از همین قطعه گرفته شده است.”

این خواننده در خصوص مراحل تهیه ویدئو به رسانه های خبری موسیقی گفت:”  از زمانی که تصمیم گرفتیم سناریو را بنویسیم و لوکیشین را پیدا کنیم تا تدوین ویدئو، حدودا سه ماه زمان صرف شد. از همکاری با محمد سیحونی راضی هستم چرا که خونسرد است و همیشه لبخند بر لب دارد. چالش آزاردهنده ای در این مسیر نداشتیم. از نتیجه راضی هستم و اکثر نزدیکانم پس از دیدن ویدئو نظر مثبتی را به من منتقل کردند و اکثر بازخوردهایی که در یافت کردم بازخورد های خوبی بود.”

«حس مشترک» با ترانه ای از مریم دلشاد، با آهنگسازی بابک زرین و تنظیم راشا تقی پور به گوش مخاطبین رسید که میکس و مستر آن توسط میلاد فرهودی انجام شده است.
لینک صفحه دانلود

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها