کنسرت ناظری‌ها در نیشابور کنسل شد
نویسنده خبر : Ali Darabi

کنسرت ناظری‌ها در نیشابور کنسل شد

Ali Darabi 16 می 2016 0 نظر
کد خبر : 758264
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر : اجازه اجرای کنسرت ناظری‌ها ساعاتى قبل از شروع فروش بلیط در شهر نیشابور بازهم داده نشد.
متن خبر :

کنسرت ناظری‌ها در نیشابور کنسل شد

اجازه اجرای كنسرت ناظری‌ها ساعاتى قبل از شروع فروش بليط در شهر نیشابور بازهم داده نشد. این در حالی است که پیشتر تمام مراحل دریافت مجوز از طریق مراجعه ذی‌ربط انجام شده بود و انتظار می‌رفت کنسرت «ناگفته» که توسط استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری اجرا می‌شود، با توجه به سبک کلاسیک‌اش و استقبالی که از آن در دنیا به عمل آمده در کشوری که خواستگاهش است برای برگزاری کنسرت برای دومین بار، با در بسته مواجه نشود.

اين دومين بار در طول دو هفته اخير است كه از اجراى «ناگفته» جلوگيرى به‌عمل می‌آید. پیشتر کنسرت چند هنرمند دیگر هم به دلایل نامعلوم در اين شهر کنسل شده بود، اما عدم اجازه برگزاری چنين برنامه‌ای آن هم در شرایطی که مدام دم از مبارزه با  تهاجم فرهنگی در ایران زده می‌شود غیرمنتظره به نظر می‌رسد. بی‌شک اجازه اجرا ندادن به هنرمندی نظیر استاد شهرام ناظری که سابقه خواندن آثار ملی و حماسی را در طول جنگ هم داشته و اثر «ناگفته» كه يكى از پرمخاطب‌ترين كنسرت‌هاى تاريخ موسيقى ايران است، اما و اگرها را در جهت نگرش‌ها و تصمیم‌گیری‌های فرهنگی زیاد می‌کند.

گروه «ناگفته» قرار بود بلافاصله بعد از اجرای کنسرت در سی‌‌ام و سی و یکم اردیبهشت ماه از شهر اصفهان به درخواست مردم هنردوست و فهیم مردم استان خراسان، بدون همراهی اعضای بانوان ارکستر كه پيشتر از حضورشان جلوگيرى به‌عمل آمده بود راهی شهر شاندیز مشهد شوند که این اتفاق به دلیل عدم اجازه برگزاری برنامه رخ نداد.

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها