هفته تلفیقی با کامنت جان گرفت
نویسنده خبر : Admin

هفته تلفیقی با کامنت جان گرفت

Admin 16 می 2016 0 نظر
کد خبر : 758341
بازدید : 54
5828 پسند
خلاصه خبر : سومین روز از هفته تلفیقی موسیقی تهران با حضور تنها گروه رسمی آلترناتیو موسیقی ایران جان گرفت.کامنت که از قضا مخاطبان بسیاری هم دارد با انرژی مضاعفی به روی صحنه رفت چرا که تمام بلیط های این برنامه به فروش رسیده بود...
متن خبر :

 

سومین روز از هفته تلفیقی موسیقی تهران با حضور تنها گروه رسمی آلترناتیو موسیقی ایران جان گرفت.کامنت که از قضا مخاطبان بسیاری هم دارد با انرژی مضاعفی به روی صحنه رفت چرا که تمام بلیط های این برنامه به فروش رسیده بود.

اگر کار های این گروه را به طور رسمی دنبال کرده باشید،میدانید که کامنت یک آلبوم رسمی با نام رفته از دست را در کارنامه کاری خود دارد و پس از آن با تاخیری نسبتا طولانی دو تک قطعه با نام های بیداری ما و یک روز مال من را وارد بازار موسیقی کشور کرده است.از قضا اجرای دو تک قطع آخر گروه کامنت بسیار مورد توجه قرار گرفت و کامنت با ایجاد یک سری از تغیرات به جا در تنظیم و سولو نوازی توانسته بود تغییرات گوش نوازی در این قطعات ایجاد کند و اجرای آن را برای مخاطب دلپذیرتر کند.

در برنامه حدودا یک ساعته اجرای کامنت،قطعات پر طرفداری به جز دو قطعه ای که در بالا اشاره شد از آلبوم رفته از دست انتخاب شده بود که اجرای آن ها بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.از جمله این قطعات می توان به «رفته از دست»، «به فکر»، «ستاره ها»، «هى تو»، «دایره ها»، «فرشته مرگ»، «نمى ایستم»، «مى رم بالاتر»، «درخت»، «نگاه من»، «با مسیر باد» و «لحظه ها» اشاره کرد که به دور از انصاف است اگر بگوییم کاملا بدون تغییر نسبت به آلبوم اجرا شدند و اتفاقا همین اهمیت اجرای متفاوت برای کامنت از نقاط قوت این اجرا به شمار میرفت.نکته ای که در دنیا به یک اصل تبدیل شده اما در کشور ما هنوز به عنوان یک تفاوت به شمار می رود.

اعضای کامنت را در این برنامه کیان پورتراب (خواننده)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرین کشیشی (گیتار باس)، اشکان آبرون (کیبورد) و بردیا امیری (درامز) تشکیل می داند که عملا از ابتدای تشکیل گروه تا به حال کمترین تغییر را به خود دیده اند که باز هم از نکات مثبت این گروه به شمار میرود.

ام در انتهای برنامه کیان پور تراب که به نوعی سرپرست گروه هم به شمار میرود به مخاطبان کامنت یک سورپرایز هم هدیه کرد و با اعلام اینکه: منتظر آلبوم کامنت تا آخر تابستان باشید ! سالن را ترک کرد.

در مجموع کامنت یکی از منسجم ترین گروه های زمان ماست که با حمایت و دلگرمی بیشتر میتواند موسیقی خود را حتی در سطوح بین المللی هم مطرح کند،اما باید به انتظار نشست و دید که آیا ناهمواری های این مسیر میتواند کامنت را هم به سرنوشت سایر گروه های مشابه ایرانی مبتلا کند یا خیر؟

 

عکاس : درسا اسدی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها