بار دیگر حامی روی صحنه رفت
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

بار دیگر حامی روی صحنه رفت

امیرحسین احمدی 24 می 2016 0 نظر
کد خبر : 759576
بازدید : 38
5562 پسند
خلاصه خبر : مرحوم بابک بیات بی شک یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان موسیقی پاپ ایران بود.او که پس از انقلاب هم آغازگر یک نهضت در موسیقی پاپ کشورمان بود...
متن خبر :

 

مرحوم بابک بیات بی شک یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان موسیقی پاپ ایران بود.او که پس از انقلاب هم آغازگر یک نهضت در موسیقی پاپ کشورمان بود.نهضتی که همچنان ادامه دارد و تشکیل دهنده آن سه خواننده خوب کشورمان هستند.
خوانندگانی که عمدتاً سبک های متفاوتی در موسیقی پاپ دارند اما در یک فاکتور مشترک هستند،قدرت صدا.
حمید حامی یکی از این سه نفر است.اوکه راه خود را با آلبومی به اسم حامی آغاز کرد تا به امروز مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده و پس از کش و قوس های فراوان در دور جدید فعالیت های موسیقایی خود عملاً بار سومی است که به صورت رسمی پس از دو کنسرت در تالار و وحدت و سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.

حامی در این کنسرت با منتخبی از قطعات پرطرفدار خود روی صحنه آمد.“سوگند”، “سفر”، ”نبودی نبودم”، ”خداحافظ”، ”ماهی دلتنگ”، ”زمستون”، ”یاد من باش”، ”چشمای تو”، ”لالایی”، ”غزل”، ”گل مینا”، ”لیلای من کو”، ”دلم گرفت” قطعاتی بودند که حامی برای اجرای سوم خود برگزیده بود.
اما چند نکته در اجرای این قطعات نهفته بود.
نکته اول حضور رضا تاجبخش نوازنده چیره دست پیانوی کشورمان در این اجرا بود که در کنار حامی فضای زیبای برای شنوندگان و بینندگان این برنامه تداعی کرده بود.
نکته دوم در اجرای قطعه چشمای تو، تغییر سبک کاملاً محسوس حامی بود که به صورت ۶ و ۸ اجرا شد.البته این تغییر سبک را حامی از قدیم الایام در کارنامه خود داشته اما شاید این قطعه تنها قطعه ۶ و ۸ این خواننده در کارنامه هنری او باشد.

اما در این برنامه حامی دست به یک تغییر بزرگ زده بود و با ارکستری جدید به روی صحنه آمده بود.ارکستری که با رهبری علی ثابت رنگ و بویی متفاوت در کارهای حامی ایجاد میکرد.ثابت که پیش از این رهبری ارکستر محسن یگانه را برعهده داشت، پس از کش و قوس های فراوان در اولین تجربه با حامی روی قرار بود روی صحنه برود که عدم حضور ایشان روی صحنه سوال های زیادی را برانگیخت و شایعه های مبنی بر بازگشت او و عقد قرارداد با محسن یگانه مطرح شد که همچنان صحت این موضوع در هاله ای از ابهام است.اما رضا تاجبخش (پیانو)، عمادرضا نکویی (ویولن)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، بابک مالکی‌فر (گیتار الکتریک)، مجید برومند (گیتار بیس)، رضا لمعانی (گیتار کلاسیک)، علیرضا جعفریه (گیتار آکوستیک)، رامین زواری (درامز)، سعید برادران (پرکاشن)، فرید موسوی (کیبورد) و ترانه پوریوسف (فلوت) ارکستر جدید “حمید حامی” راتشکیل میداند که انصافاً نمره خوبی هم از این اجرا دریافت کردند.

در این برنامه مهمانان زیادی هم حضور داشتند.از جمله آن ها میتوان به “بابک صحرایی”،”بهاره رهنما”،”داریوش صالح‌پور”، “امیرعباس گلاب”،“هدی زین‌العابدین”، “امیرعباس حسن‌زاده”،“هومن جوادی” و “نیکان” اشاره کرد که با حضور در این برنامه و به تماشای اجرای حامی نشستند.

شایان ذکر است که این اجرا همانند اجرای قبلی حامی به همت شرکت اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده روی صحنه رفت.

 

عکاس : پریسا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها