“من یه خواننده ام ” رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin

“من یه خواننده ام ” رونمایی شد

Admin 26 می 2016 0 نظر
کد خبر : 759986
بازدید : 86
1 پسند
خلاصه خبر : سه شنبه ، چهارم خرداد ماه امیر سینکی از دومین آلبوم رسمی خود در بوک لند پالادیوم رونمایی کرد.این مراسم را جمعی از هنرمندان سرشناس از جمله مرجانه گلچین، پرستو صالحی ، استاد فرهنگ و... همراهی کردند...
متن خبر :

 

“من یه خواننده ام ” رونمایی شد

سه شنبه ، چهارم خرداد ماه امیر سینکی از دومین آلبوم رسمی خود در بوک لند پالادیوم رونمایی کرد.این مراسم را جمعی از هنرمندان سرشناس از جمله مرجانه گلچین، پرستو صالحی ، استاد فرهنگ و… همراهی کردند.
استاد فرهنگ از تفاوتهای موسیقی در قدیم و کنون صحبتهایی ارائه کردند همچین مرجانه گلچین از تحصیل خود در رشته موسیقی و حمایت از موسیقی ناب از طریق خرید آلبوم اورجینال و … سخن گفتند.
امیر سینکی با اشاره به زحمتهای 4ساله این آلبوم از قطعه ی من یه خوانندم به عنوان ادای دین از زبان دیگر خواننده های کشور یاد کرد وی افزود امیدوارست از طریق مدیریت شرکت آماج هنر خواننده های مطرحی به جامعه وارد کرده و طرف مدت کمتر از ده سال این شرکت را به برترین شرکت تولیدات موسیقی و برگزاری کنسرت تبدیل کند.
در این برنامه دو قطعه با تکنوازی گیتار وبا صدای امیر سینکی همچنین یک قطعه با همراهی استاد فرهنگ اجرا شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
با انجام جشن امضا برنامه با رضایت هواداران واهالی موسیقی به اتمام رسید.

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها