می خوام بگم با صدای “محسن نیکبخت” رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : اولین آلبوم محسن نیکبخت به همت شرکت آوای مهر میهن روز یکشنبه نهم خرداد در سالن فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد...
متن خبر :

 

 

آلبوم “میخوام بگم”  با صدای محسن نیکبخت رونمایی شد          

 

اولین آلبوم محسن نیکبخت به همت شرکت آوای مهر میهن روز یکشنبه نهم خرداد در سالن فرهنگسرای ابن سینا رونمایی شد.

پخش تیزر این آلبوم با حضور خواننده و مدیر شرکت پخش و نشر کیارش حسن زاده  آغاز گر مراسم بود. عکس العمل حضار در حین پخش تیزر حاکی از ظهور صدایی شبیه مرحوم ناصر عبدالهی بود . در ادامه محسن نیکبخت از ناملایماتی سخن گفت که زمان تولید آلبوم را تا 7 سال طولانی کرد او از حضور نیلوفر لاری پور و ترانه مکرم در آلبوم بعنوان ترانه سرایان ممنوع الکار وقت خود نام برد و همچنین به پافشاری خود مبنی بر عدم حذف آن دو اشاره کرد سپس از کم کاری شرکت تولید و پخش ندای هنر ایرانیان گفت که منجر به فسخ قرارداد و آغاز همکاری با آوای مهر میهن گردید. پس از مدتی مهرداد نصرتی آهنگساز و مسعود مفیدی تنظیم کننده به جمع حاضرین پیوستند . مهرداد نصرتی از خاص بودن صدای نیکبخت و سخت پسندی خود در انتخاب خواننده گفت همچنین مسعود مفیدی از تنظیم جدید برخی از قطعه های آلبوم  و تغییرات مختصر بمنظور بروز کردن آلبوم با توجه به گذشت زمان زیاد صحبت کرد.

محسن نیکبخت در پاسخ به این پرسش خبرنگار رسانه فرهنگی و هنری گانجا موزیک ” آیا واکنش شما به کامنت های هواداران ناصر عبدالهی و واکنش مردم در خصوص شبیه سازی صدای آن مرحوم  و استفاده از عوامل ساخت موسیقی های او  اتفاقی است یا قصد بر جذب هوادار و یک ناصر جدید ساختن میباشد؟ ” گفت : هیچ قصدی در کار نبوده از ابتدا ارادت خاص به ناصر داشته ام  حتی در کنسرت اصفهان ایشان سوال مرا مبنی بر اینکه با چه کسی کارکنم پاسخ داد مهرداد ، ضمنا صدای ناصر هرگز تکرار نخواهد شد و جاودان خواهد ماند.

امیر شاهرخی آهنگساز و مهلا سلیمانی ترانه سرا پس از حضور در جمع مدعوین به نوبه ی  خود در خصوص توانایی ها و صدای خوب محسن نیکبخت سخن گفتند . امیر شاهرخی آهنگهایی که برای دیگران ساخته بود  و قسمت این خواننده شد   صحبت کرد و مهلا سلیمانی از حذف یک بیت از ترانه به دلیل عدم همخوانی در ملودی اظهار دلخوری کرد اما با پاسخ امیر شاهرخی رفع شد. با پخش فیلمی از صحبنهای دست اندرکاران آلبوم  ، بریدن کیک رونمایی و امضای نیکبخت به هواداران خود مراسم پایان یافت. مهمانان این برنامه چهره های سرشناس سینما و موسیقی کشور از جمله رضا روزگری ، مهتاب رخصتی ، محسن افشانی ، شهره سلطانی ، پرستو صالحی ، فرهاد بشارتی  ، مهران فهیمی ، محسن افشار ، علی ملکپور ، اشکان ملکزاده ، مهران مستی ، میلاد لطیفی ، محمد ابراهیمی  و … بودند .

 

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد ( عکاس اختصاصی گانجا موزیک )

 

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها