«عشق مشترک» با صدای ماکان منتشر می شود
نویسنده خبر : Admin

«عشق مشترک» با صدای ماکان منتشر می شود

Admin 8 ژوئن 2016 0 نظر
کد خبر : 763468
بازدید : 32
1 پسند
خلاصه خبر : خواننده خوش صدای کشورمان «ماکان» که پیشتر ویدئو قطعه «عشق مشترک» را منتشر کرده است، به روزهای انتشار آلبومش نزدیک می شود...
متن خبر :

 

با صدای صدای ماکان؛
«عشق مشترک» منتشر می شود

خواننده خوش صدای کشورمان «ماکان» که پیشتر ویدئو قطعه «عشق مشترک» را منتشر کرده است، به روزهای انتشار آلبومش نزدیک می شود.

«ماکان» با انتشار چند تک آهنگ کار خود را شروع کرد و رفته رفته مخاطب خود را به دست آورد و مسیر هنری اش به نقطه ای رسید که تصمیم گرفت اولین آلبوم خود را با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کند.

این خواننده در اولین آلبوم خود با چهره های مطرح موسیقی همکاری کرده است. حمیدرضا صمدی، مریم دلشاد، یاسین احمدی، آرش نوبری و یغما گلرویی به عنوان ترانه سرا و بابک زرین و حامد وهابی به عنوان آهنگساز در کنار این خواننده حضور دارند. لازم به ذکر است خواننده این آلبوم، آهنگسازی را نیز در این آلبوم تجربه کرده است. تنظیم کننده های این آلبوم نیز مهران خلیلی، بابک زرین، راشا تقی پور، شهاب اکبری، رضا تاجبخش و فرید یزدان فر هستند.

 

دموی آلبوم را از اینجا دانلود کنید

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها